Zlata nit, ki bo že enajsti izbor najboljših zaposlovalcev zaokrožila v četrtek, 29. marca, je pomemben segment tudi pri sistematizirani izgradnji blagovne znamke dobrega zaposlovalca oziroma employer brandingu. To prepoznavajo že tudi v nekaterih gazelah, ki sicer glavnino posla opravijo v tujini, a se zavedajo, da lahko večino izvrstnih kadrov dobijo prav doma, zaradi česar morajo torej biti v širšem lokalnem okolju čim bolj vidni.

Dobili odlične smernice za delo z ljudmi

»Pred osmimi leti, ko smo se, takrat še kot majhno podjetje, prvič prijavili na Zlato nit, smo to storili zaradi nujne večje prepoznavnosti podjetja kot delodajalca. Po prejetju rezultatov ankete smo vedeli, da nam je sodelovanje dalo odlične smernice za razvoj na področju dela z ljudmi. Že po dveh letih smo pričakovane izboljšane rezultate ankete postavili kot enega izmed kazalnikov merjenja uspešnosti. Cilj, ki smo si ga postavili, je vsako leto izboljšati večino ključnih postavk,« opisuje Ilijana Šuligoj Javornik, prva kadrovica v RLS merilni tehniki, zlati gazeli 2015.

Bolj kot pred partnerji, dejstvo, da so med najboljšimi zaposlovalci v Sloveniji, izpostavljajo kot ponudniki zaposlitev. »Večjih težav z iskanjem kadra ta trenutek še ne zaznavamo. Kandidati se za sodelovanje z nami pogosto odločijo na priporočilo naših sodelavcev. Z vidika zaposlovanja so ravno zaposleni najboljša reklama za podjetje. Ko kandidat vstopi v našo hišo, spozna naše okolje in začuti ustvarjalno energijo, se po pravilu odloči za sodelovanje z nami,« pojasnjuje Ilijana Šuligoj Javornik in s tem opiše, kako pomembno je, da pri gradnji blagovne znamke delodajalca sodelujejo tudi zaposleni. »Ankete naj bodo obvezne kot davčno poročanje,« je poudarila pred časom.

O sodobnem voditeljstvu, rasti in razvoju ljudi

V vpetost zaposlenih pri sprejemanju različnih odločitev in soustvarjanje poslovnega uspeha ter privabljanje novih sodelavcev prav po zaslugi ugleda podjetja verjame tudi Anton Kisovar, direktor žalskega Tehnosa, aktualne zlate gazele, ki bo gost na konferenci Zlata nit 2017. Ta tokrat nosi naslov Če sam ne goriš, tudi drugih ne moreš vneti, kar slikovito napoveduje, da gre za konferenco o sodobnem voditeljstvu, rasti in razvoju ljudi ter vnemi. Ob Kisovarju bodo na okrogli mizi o vodenju in vnemi spregovorili tudi dr. Danica Purg, dekanja in direktorica IEDC-Poslovne šole Bled, mag. Jelica Lazarević Lajovic, aktualna kadrovska menedžerka in dr. Miha Kos, ustanovitelj Hiše eksperimentov.

Skupaj 17 navdihujočih praks

Ker je ključna naloga konference deljenje dobrih praks, bodo udeleženci spoznali zlate prakse podjetij A1, Optiweb in Danfoss Trata. A1 nas bo presenetil z s slovensko inovacijo: digitalizacijo coachinga, Danfoss Trata z izkušnjo, kako so k proračunu za izgradnjo novih kreativnih prostorov prispevali hobiji zavzetih zaposlenih, Optiweb pa bo z ´Optikulturo´ dopolnil rezultate MQ raziskave mag. Sonje Klopčič in Združenja Manager, ki razkrivajo, zakaj se inovativne organizacijske kulture in kreativnih pristopov znamčenja delodajalca velja učiti od manjših podjetij.

Udeleženci bodo imeli tudi edinstveno in redko priložnost, da bodo lahko stopili v simulator staranja. tako bodo lahko v svoje delovno okolje odnesli izkušnjo, ki jim bo v pomoč pri oblikovanju za starejše primernih delovnih mest in pri razvoju storitev in produktov, ki so primerni za starejše uporabnike.