44 % rednih uporabnikov interneta v Sloveniji je vsaj enkrat v zadnjih treh mesecih kupovalo po spletu. Največ (70 odstotkov) spletnih kupcev je starih med 16 in 34 let.

47 % spletnih kupcev je lani opravilo en ali dva nakupa, 36 odstotkov od tri do pet nakupov, pet odstotkov pa več kot deset nakupov. Večina, skoraj 60 odstotkov, je zanje odštela manj kot 100 evrov, tretjina pa od 100 do 499 evrov.

50 % e-kupcev je po spletu kupilo oblačila, športno opremo ali obutev, 38 odstotkov jih je kupilo dobrine za gospodinjstvo, 31 odstotkov dobrine za vsakdanjo uporabo, kot so hrana in kozmetika, 26 odstotkov vstopnice za različne prireditve, 25 odstotkov pa jih je oddalo rezervacijo za prenočišče.

85 % e-kupcev ni imelo pri spletnem nakupovanju nobene težave.

20 odstotnih točk višja od dolgoletnega povprečja je bila v februarju vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov v Sloveniji. Decembra lani je bila vrednost kazalnika prvič pozitivna, kar pomeni, da je bilo več potrošnikov optimističnih kot pesimističnih.

8 odstotnih točk višja je bila prejšnji mesec vrednost kazalnika zaupanja potrošnikov v primerjavi s februarjem 2017.

Breda Kutin, predsednica Zveze potrošnikov Slovenije: Največja napaka je, da ljudje kupujejo zato, ker ima nekaj popust, ne pa zato, ker bi tisto potrebovali.