Revoz, tovarna avtomobilov v Novem mestu, ki sodi med eno od treh, kjer spet proizvajajo clio četrte generacije, je tak primer. Delujejo dobro, uspešno, v Renaultovem svetu so si izborili določen pomemben položaj, skratka, Francozi so lahko veseli, da jo imajo, Slovenci še bolj. Da, 3300 duš si tam služi vsakdanji kruh, in zadnji čas je bil, da je prišel pod Gorjance spet clio, kajti dosedanja proizvodnja twinga in smarta, da o kakšnih prejšnjih modelih ne govorimo, ni ravno trgala prodajnih številk.

Clio torej prihaja kot neke vrste odrešenik, v približno pol leta so jih že izdelali 60.000, zmogljivost tovarne pa znaša 220.000 vozil na leto. Po besedah odgovornih bi lahko s tem trendom prodaje clia to optimalno številko dosegli prihodnje leto – že dejstvo, da zdaj delajo v treh izmenah, govori veliko. Da bi še bolje občutili Slovenijo in clia, so pripravili posebno izdajo clia z nekaj dodatne opreme, ki bo v začetku na voljo le pri nas. Očitno drugi trgi, posebno v regiji, niso zanimivi, ampak Revoz bi moral tako in tako meriti še kam drugam kot samo na jug, če želi, da tudi drugi občutijo Slovenijo. Tisti, ki si bodo takšen štirikolesnik zaželeli, bodo plačali okoli 1000 evrov več, a dobili nekaj še bolj pristno domačega. S tem ni nič narobe, ravno nasprotno, takšne in podobne ideje lahko naredijo avtomobil še bolj naš in še uspešnejši. Že tako slovenski vozniki in voznice znajo ceniti clia, zdaj ga bodo verjetno še malce bolj. Kajti twingo se z novo generacijo vseeno ni zares usidral v srca slovenskih kupcev.

Predsednik uprave Revoza Kaan Ozkan je povedal, da je tovarna danes del naveze Renault-Nissan-Mitsubishi in si je z dosedanjim delom in kakovostjo priborila izredno pomemben položaj. S cliem 4 so dobili zagotovilo, da bodo lahko uspešno poslovali v prihodnosti. Torej je Revoz pomembnejši, kot bi mislili večni pesimisti in tisti, ki tako radi »opevajo« našo majhnost. Da, Slovenija je majhna, a zna biti vseeno tudi velika, če bi le pustili proste roke tistim poštenjakom, ki želijo delati in plačevati davke.

Ali bi Francozi ali Nemci kupovali clio I feel Slovenia, je seveda drugo vprašanje, a vseeno že zdaj vedo, da v Novem mestu nastajajo dobri in kakovostni avtomobili, marljive dolenjske roke znajo sestaviti dober avtomobil. In če bi jim znala pri tem pomagati še država, bi verjetno tudi Revoz imel manj logističnih težav, kot jih ima zdaj. A to je seveda že druga zgodba, ta, kako Renault občuti Slovenijo, sodi v neko drugo poglavje. Do takrat pa občutite Slovenijo in uživajte v vožnji s cliem. Kajti to je več kot le avtomobil, saj Revoz prispeva kar 2,7 odstotka slovenskega bruto domačega proizvoda.