Podobno kot skorajda v vseh dvanajstih letih, odkar je na slovenskem trgu ekspanzija tujih diskontnih trgovskih verig, so te tudi lani izboljšale svoje poslovanje. Natančnih podatkov o tem, kolikšen tržni delež imajo diskontni trgovci – Hofer, Lidl in Eurospin – na domačem trgu, ni na voljo, po ocenah naj bi se gibal od 20 do 25 odstotkov.

Današnji časi se precej razlikujejo od časov, ko so diskontni trgovci začeli vstopati na slovenski trg. Predvsem v luči čedalje večje navzočnosti slovenskih izdelkov na njihovih policah, obenem pa čedalje več slovenskih dobavitelj

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.