Člen, katerega presojo ustavnosti zahtevajo, govori o tem, da računsko sodišče lahko presoja pravilnost in smotrnost praks nadzora, ki jih je Banka Slovenija izvajala do 4. novembra 2014, in da računsko sodišče v zvezi z razkritimi nepravilnostmi in nesmotrnostmi Banki Slovenije poda priporočila. Banka Slovenije ni zavezana predložiti računskemu sodišču poročila o odpravljanju razkritih nepravilnosti in nesmotrnosti, mora pa obrazložiti vsak odstop od priporočil, ki jih v revizijskem poročilu predlaga računsko sodišče. Ta mesec je namreč začela veljati novela zakona o Banki Slovenije, ki uvaja nadzor nad banko s strani računskega sodišča. To bo lahko presojalo pravilnost in smotrnost delovanja banke ter njene nadzorniške odločitve glede sanacije bank, a le do uvedbe enotnega nadzora v območju evra. Kot so za STA sporočili iz Banke Slovenije, predlagajo tudi začasno zadržanje zakona in predlog za absolutno prednostno obravnavo.
Banka Slovenije za presojo zakona o centralni banki
Banka Slovenije je na ustavno sodišče poslala zahtevo za oceno ustavnosti delov zakona o centralni banki, ki se nanašajo na revizijo računskega sodišča.