Preboj je bil dosežen tudi pri dobičkonosnosti, saj je družba ustvarila 71 milijonov dolarjev dobička, medtem ko so v enakem lanskem obdobju imeli več kot 400 milijonov dolarjev izgube. Kje so razlogi za tako visoko rast? V AMD se za boljše rezultate lahko zahvalijo predvsem kriptomaniji, saj se je okrepil predvsem segment njihovih računalniških in grafičnih kartic. Veliko povpraševanje je prišlo predvsem od skupnosti tako imenovanih rudarjev kriptovalut, ki za rudarjenje najraje uporabljajo namenske grafične kartice, ki prinašajo najvišje zaslužke glede na vložek. Ta segment se je na medletni ravni lani okrepil za kar 74 odstotkov.

Na generalni ravni je AMD opazno izboljšal tudi marže. Bruto marže so se okrepile s 33 na 35 odstotkov, medtem ko se je operativna marža dvignila na 7,7 odstotka. Sliko je pokvarilo poslovanje v segmentu »enterprise«, kjer želi AMD v prihodnjih letih doseči vsaj 10-odstotni tržni delež. Prihodki so namreč dosegli zgolj 824 milijonov dolarjev, kar je enako kot v enakem obdobju lani. Vodstvo družbe je pričakovano sporočilo, da bodo poslovni rezultati v tekočem četrtletju najverjetneje nekoliko slabši, saj pričakujejo upad prihodkov za okoli 15 odstotkov. To je običajno za vso panogo, ki najboljše rezultate dosega ravno v tretjem letnem kvartalu. Navkljub dobrim rezultatom so vlagatelji očitno od družbe AMD pričakovali še mnogo več, saj so tečaj delnice po objavi rezultatov potisnili močno v rdeče številke, vendar pa delnica AMD od začetka leta 2016 še vedno dosega neverjetno 520-odstotno rast.

Odločen zdrs cene delnic je doživela tudi veriga restavracij Chipotle Mexican Grill, ki je ustvarila tako manj prihodkov kot tudi dobička, kot so pričakovali analitiki. Slabim rezultatom so botrovali vreme (orkana Harvey in Irma), hekerski napad na večji del njihove računalniške mreže, višje cene avokada in pa pojav norovirusa v eni od izpostav v Virginiji. Novo vodstvo družbe, ki se je zamenjalo leta 2015 po izbruhu več različnih tipov virusov v njihovih restavracijah, miri vlagatelje, da družba preprosto potrebuje še leto ali dve časa, da popolnoma stabilizira poslovanje. Veliko sredstev v zadnjih četrtletjih namenjajo višanju higienskih standardov, predvsem skozi bolj poglobljena izobraževanja zaposlenih. Večji so tudi izdatki za različne marketinške kampanje, kot je bilo denimo deljenje brezplačnih obrokov po izbruhu orkanov Harvey in Irma. Cena delnic je po objavi poslovnih rezultatov izgubila okoli 15 odstotkov vrednosti, v zadnjih šestih mesecih pa že 45 odstotkov. Zanimiv je tudi podatek, da si je vodstvo družbe pred zadnjim 15-odstotnim zdrsom obetalo iz delniških opcij kar 225 milijonov dolarjev vreden paket nagrad, te opcije pa so glede na trenutno novo borzno ceno praktično brez vrednosti.