»Vesela sem, da so v Lisci pokazali zanimanje zame in stopili v stik z menoj. Počaščena sem, da lahko sodelujem z enim najuspešnejših slovenskih podjetij. To je zame velik privilegij in menim, da mi bo sodelovanje pomagalo na moji športni poti. To pa je tudi glavni cilj,» je pojasnila štiriindvajsetletna Ana Bucik.

V letošnjem januarju se je na slalomu za Zlato lisico prvič uvrstila med najboljšo deseterico smučark na svetu. Visoke cilje ima tudi v letošnji sezoni. Želi si uvrstitev med slalomsko elito ter uspešnih nastopov v veleslalomu in kombinaciji. Z mislimi je tudi že na olimpijskih igrah prihodnje leto.

Smučarko manekenske postave bo na tekmovališčih že konec meseca na daleč prepoznati po novi rdeči Liscini čeladi. Zaradi novega glavnega osebnega sponzorja bo torej še bolj markantna. »Upam, da bom zdaj še bolj aerodinamična in bom čim hitreje prišla do cilja,« je ponosna članica Smučarskega kluba Nova Gorica, ki te dni pridno trenira na ledeniku Mölltal.

In kaj imata pravzaprav skupnega smučanje in moda? »Smučanje je eleganten šport in tudi modni svet je poln elegance,« ugotavlja Bucikova. Brez zadrege priznava, da je modno osveščena. Rada se lepo obleče in skrbi zase. Čeprav je na treningih nenehno v bitki s stotinkami, si zna vzeti čas tudi za drobne užitke in razvajanja. Tudi čipke so ji všeč, a oblačila ne smejo biti preveč kičasta. Pomembneje je, da so udobna, da je nikjer ne vežejo in da se v njih počuti sproščeno: »Liscino perilo je in bo vedno z menoj. V njem se odlično počutim in sem zelo vesela, da ga lahko predstavljam.«

A v spodnjem perilu Ane navijači zaradi njene zadržanosti vseeno ne bodo videli. Nosila ga bo pod kavbojkami, kombinezonom in preostalo športno opremo, pravi.

»Upam, da nam jo bo prihodnje leto vseeno uspelo prepričati. Morda poleti, ko bi lahko naredili reklamno kampanjo z Ano v kopalkah. Ampak ne skupaj z njenimi smučmi, temveč s tistimi za smučanje na vodi,« se je na predstavitvi svoje nove ambasadorke pošalil generalni direktor Lisce Goran Kodelja.

Športno-modna sodelovanja

»Verjetno bi sodelovanje Lisce res bolj pričakovali na kakšnem tekmovanju za izbor mis ali najlepše športnice, ampak dosti ljudi niti ne ve, da smo mi aktivni tudi na športnem področju. Že dlje časa sodelujemo s sevniškim rokometnim klubom, pred kratkim smo na evropskem prvenstvu sponzorirali tudi žensko košarkarsko reprezentanco,« je pojasnil Kodelja.

O smučanju, ki je eden najpriljubljenejših slovenskih športnih panog, so razmišljali že dolgo, je povedal. Ano Bucik so za ambasadorko izbrali, ker je odlična športnica, pridna študentka, simpatična in manekenskega videza ter ima visoke cilje. Kljub natrpanemu urniku ji uspeva ohranjati ženstvenost in je z nasmehom usmerjena v prihodnost. Mnogo teh značilnosti namreč opredeljuje tudi filozofijo sevniške blagovne znamke.

Germanski trg, še posebno avstrijski, je eden njihovih strateško najpomembnejših trgov. In prav s svojo novo varovanko si želijo tam dvigniti prepoznavnost in ugled. Če bo želela Bucikova športni nekoč pripojiti še manekensko kariero, so ji vrata pri njih vselej odprta.