To ni mesto, ki se dviga v višino, temveč mesto, ki se spušča v globino. To osupljivo in arhaično podobo mesta, ki sta se ga modernizaciji 19. in 20. stoletja izognili v velikem loku, so izkoristili številni filmski režiserji, še zlasti tisti, ki so snemali biblične zgodbe. Sloviti italijanski režiser Pier Paolo Pasolini je v šestdesetih letih tukaj posnel kadre filma Evangelij po Mateju, mesto pa je za kuliso filma Kristusov pasijon uporabil tudi Mel Gibson.

Matera se od drugih italijanskih mest, ki privabljajo množice obiskovalcev, precej razlik

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.