Enajsta dirka letošnje sezone formule 1 bo na sporedu na dirkališču pri Budimpešti, ki drži to tradicijo vse od leta 1986, saj je bila takrat to edina dirka za železno zaveso. Časi so se spremenili, le dogajanje na stezi večinoma ne. Še vedno namreč ostaja vprašanje, kdo bo najbolje obvladal vročino, mivko na stezi in dejstvo, da na tej stezi ni najlaže prehitevati.

S tem se sezona formule 1 tudi preveša v svojo drugo polovico, po tej dirki pa si bodo ekipe privoščile en mesec odmora. A najbolj si želi na počitnice z zmago oditi ravno Lewis Hamilton, ki je z lahkoto opravil s tekmeci na prejšnji dirki v Silverstonu. A bolj kot to srebrne skrbi, da je ravno na stezah, kot je Madžarska, Ferrari lahko spet zelo hiter. »Zdaj ko smo spet v Budimpešti, je vse iz Silverstona lahko pozabljeno. Dobro je, da so vsi v ekipi optimistični, a se ne smemo prepustiti nekemu lažnemu občutku premoči. Le spomnite se, kako je bil Ferrari hiter v Monaku,« svari siva eminenca Mercedesa Niki Lauda.

V dobi hibridnih pogonov dirkalnikov je Mercedes na Hungaroringu, ki v dolžino meri 4,381 kilometra in velja za stezo, na kateri je zelo težko prehitevati, zmagal le enkrat. Tukaj namreč bolj kot moč pogonske enote šteje dober oprijem s podlago (svoje doda tudi mivka, ki jo veter nanese na stezo) ter dobro hlajenje dirkalnika. Visoke temperature in razmeroma nizke hitrosti namreč še otežujejo učinkovito hlajenje, to pa se potem pozna tudi na pnevmatikah. Poleg tega je tu še velika obremenitev dirkačev, saj imajo v resnici na voljo le malce »odmora« na razmeroma kratki ciljni ravnini.

Lewis Hamilton seveda hvali tekmece in pričakuje oster boj: »Naredili smo velik korak naprej, a tudi Ferrari ga je. Madžarska bo pokazala celotno sliko, kje je kdo v tem trenutku. Uživam v dirkah, ki so zelo izenačene. Ferrari je letos zelo močan tekmec, saj tam ne delajo skoraj nobenih napak. In to jih je pripeljalo na vrh razpredelnice.« Kar nekaj dejstev namreč govori Ferrariju v prid. Njihov dirkalnik je zelo dober pri nižjih hitrostih, kar pomeni, da imajo zelo dobro aerodinamiko, na počasnih stezah pa se srebrni letos niso dobro odrezali. Res je tudi, da jim je pri letošnjem dirkalniku uspelo ozdraviti kar nekaj bolezni, ena med njimi je bila izredno nepredvidljivo odzivanje na spremembe pri nastavitvah, zatorej je več kot verjetno, da se jim podobni polomi, kot je bil v Monaku, to pot le ne bodo pripetili.

Na papirju je lahko to pot zelo močan tudi Red Bull, okoli katerega se pletejo govorice, da so zelo na meji dovoljenega pri nekaterih aerodinamičnih delih dirkalnika, posebno dnu, ki naj bi se preveč upogibalo. Poleg tega je veliko oči uprtih tudi v zakulisje, kjer se počasi že začenja čas kislih kumaric, ugibanj, kdo bo šel kam in s kom, pa je vedno več. Ena od tem je morebitna vrnitev nekdanjega dirkača Roberta Kubice, ki je že preizkusil Renaultov dirkalnik. Poljak se je moral od formule 1 posloviti leta 2011, ko si je hudo poškodoval roko v nesreči na reli dirki. Ali bo 32-letnemu dirkaču res uspelo ponovno ujeti pravi ritem formule 1, pa bo seveda pokazal čas.