Po drugi strani pa je bil včerajšnji dan eden izmed najbolj delovnih pri objavah poslovnih rezultatov, in to v zadnjih 20 letih. Podjetja v vrednosti 3000 milijard dolarjev so torej objavila svoje rezultate, ki so bili večinoma več kot odlični. Med naftnimi podjetji so se dobro izkazala podjetja, kot so Repsol, Royal Dutch Shell in Total. Rezultati kažejo, da sta večino dobička prispevala kemijska divizija in rafinerijski del. Velik del dobrih rezultatov gre pripisati predvsem odprodaji sredstev in sinergij zaradi nedavnih prevzemov. Hkrati se vodstva teh podjetij zavedajo, da se bo treba počasi navaditi na ceno nafte okoli 50 dolarjev za sodček. Tudi izjava direktorja Royal Dutch Shella, da bo njegov naslednji avto električni, kaže, da ne gre ignorirati novih tehnologij ter da je treba biti pri poslovanju precej fleksibilen in pripravljen na nove spremembe.

Tehnološki gigant Facebook je objavil odlične rezultate in tudi postregel z novim mejnikom. Po novem ima dve milijardi uporabnikov, med katerimi se je število dnevno aktivnih uporabnikov zvišalo na osupljivo številko 1,32 milijarde. Prihodke iz oglaševanja je Facebook povečal za 47 odstotkov, rast dobička pa je bila 70 odstotkov večja kot lani. Najavil je tudi, da bi se lahko v prihodnjem mesecu vrgel v televizijske vode. Po številnih zamudah naj bi v sredini avgusta lansiral tudi televizijsko vsebino in bi tako konkuriral Netflixu in HBO. Seveda pa ne gre spregledati, da bo moral Facebook za lansiranje TV-vsebin globoko seči v žep.

Tudi največji pivovar na svetu Anheuser-Busch InBev po lanskem prevzemu SABMillerja končno dosega boljše rezultate. Samo v drugem kvartalu je s stroškovno optimizacijo prihranil za 335 milijonov dolarjev stroškov. S petodstotno rastjo prodaje je močno presegel pričakovanja trga kot tudi rast v sami panogi. Organsko rast je povečal za odstotek, večino rasti v poslovanju pa pričakuje v drugi polovici leta.