Družina. Ko o njej beseda teče v avtomobilskem svetu, sta zanjo pri posameznem modelu dovolj dve karoserijski različici. Škoda ima tako med tremi najuspešnejšimi modeli na slovenskem trgu družine avtomobilov octavia, fabia in rapid. Prvi dve sestavljata petvratna limuzina in karavan, slednjo, po velikosti srednjo in po prodaji tretjo najpomembnejšo, pa prav tako petvratna limuzinska različica in klasična kombilimuzina s priponko spaceback. In rapidova družina je zdaj tudi pri nas naprodaj v temeljito prenovljeni podobi.

Optično so spremembe najbolj opazne na sprednjem delu, kjer se na novo oblikovanem spodnjem delu odbijača svetijo spremenjene meglenke, platišča in okrasni pokrovi so na voljo v več novih dizajnih, več varnosti med drugim zagotavljajo biksenonske luči in tehnologija LED, več udobja pa na primer dodatna dva vhoda USB na zadnji klopi in škoda connect – dostopna točka za WLAN. Ob tem sta obe različici rapida na voljo z novima vstopnima litrskima bencinskima trivaljnima motorjema TSI s 95 ali 110 konji (70 ali 81 kilovati), ki jima družbo delajo še 1,4-litrski bencinski TSI s 125 KM (92 kW) ter dizelska motorja TDI, 1,4-litrski z 90 KM (66 kW) in 1,6-litrski s 115 KM (85 kW).

Kot je značilno za znamko na splošno, je rapid v obeh različicah tudi sinonim za prostornost, tako v potniški kabini kot v prtljažniku, ki ima v »osnovni« različici osnovnih 550, v različici spaceback pa najmanj 415 litrov prostornine. Kot je za prenove običajno, rapida tudi nista spreminjala zunanjih mer, kar pomeni, da v dolžino merita 4,48 in 4,30 metra (sapceback, kar je nekaj več od VW golfa). Vstopna cena obeh različic z motorjema 1,0 TSI s 95 KM in 5-stopenjskim ročnim menjalnikom znaša 11.860 evrov, sicer pa je v večini izvedenk spaceback nekaj sto evrov ugodnejši. mat