Oranžna vina. Nekateri pravijo, da so za tiste ljubitelje žlahtne kapljice, ki iščejo nekaj več, spet drugim sploh ni jasno, kako je vino lahko obarvano drugače kot rumeno, rose ali rdeče. Pojem oranžno vino naj bi si pred leti izmislili someljeji v Londonu, da bi na vinskih kartah lažje ločili klasična bela od maceriranih belih vin. Poenostavljeno rečeno pa oranžno vino dobimo tako, da belo vino pridelamo po postopku za rdeče. Ne glede na to, ali ste njegov ljubitelj ali pa zanj sploh še niste slišali, drži kot pribito – oranžna vina so postala priljubljena. Le vprašanje je, ali zaradi okusa ali pa je nekaj magičnega v tej barvi. Oranžni.

Poznate kakšno dekle z oranžnimi lasmi? Bolj malo jih hodi po naši zemlji, so pa zato nekaj posebnega, nadvse privlačnega. Oranžna barva v astrologiji sicer izžareva toplino, veselje, optimizem in pozitiven pogled na življenje. Ohranja nas motivirane in nam ponuja čustveno moč v težkih časih. Mar ni vse našteto dodaten razlog, da smo tudi sami vsaj malce oranžni? V svoji garderobi imamo v oranžno obarvan le pulover, namenjen uporabi jeseni in pozimi, zato smo bili pred dnevi toliko bolj veseli, ko smo izvedeli, da se bomo intimno družili s štirikolesnim junakom, obarvanim oranžno. Čeprav gre za barvo, ki je v avtomobilski industriji prej izjema kot pravilo, pa mu neverjetno pristaja. Toliko bolj, ker je posebnež že po svoji naravi. Land rover range rover evoque s priponko kabriolet. Športni terenec, ki se v nekaj sekundah, če si tega zaželi njegov lastnik, po kameleonsko prelevi v vozilce za uživanje.

Razvajal vas bo, o tem ni dvoma, le da tovrstno razvajanje ni poceni. Če ga želite zapeljati v svojo garažo, morate imeti na bančnem računu natanko 63.767 evrov. Veliko, sploh preračunano v centimeter dolžine; ta se ustavi pri številki 437. Ali prevedeno, še en navdušujoč izdelek na štirih kolesih, ki si ga želijo mnogi, a privoščijo zgolj redki. Začnimo pri strehi. Pritisnite stikalo in preobrazbe bo konec v 18 sekundah. Dodana vrednost je, da je tovrstno operacijo mogoče izvesti tudi med vožnjo vse do hitrosti 48 km/h. Kabriolet seveda ni za vsakogar in morebitni kupec se mora tega še kako zavedati. Ko sije sonce in je streha spuščena, vam zna biti prevroče pa še hrup postane neznosen, da se še pogovarjati ne moremo. Ko pa je vreme slabo in streha zaprta, zna uporabnika jeziti, da je prtljažnik premajhen, na zadnji klopi pa je dovolj prostora zgolj za sestričninega sinčka. Če ste zgoraj zapisano sprejeli, potem sedite za volanskim obročem štirikolesnika, ki mu urejena pričeska ni mar. Še več, naravnost uživa, ko jo razkuštra. In kako mu uspe? Preprosto, z vetrom v laseh. Tega se preprosto morate privaditi, čeprav je res, da je stopnja vetra pri normalnem križarjenju do hitrosti 90 km/h podobna, kot bi svoje delo opravljal sušilnik za lase. A kljub temu vam, sploh predstavnicam nežnejšega spola, ne priporočamo, da pred vožnjo z odprto streho obiščete frizerja. Desetine evrov bodo poletele visoko v nebo.

Ko smo takole zgoraj brez vozili po Istri in nam je masažni sedež božal hrbtenico, nismo mogli spregledati, kako zelo v središču pozornosti je evoque, kjer koli se že pojavi. Ljudje pač kombinacije športni terenec in kabriolet še niso vajeni. Mi pa smo se je navadili v istem trenutku, ko smo prvič pritisnili gumb za zagon. Priznamo, da bi ga zapeljali na brezpotja, si niti v morastih sanjah nismo predstavljali, pri vsakodnevnem nabiranju kilometrov pa smo bili nad kombinacijo dizelskega motorja in 9-stopenjskega samodejnega menjalnika navdušeni kot mali otroci, ko dobijo v roke sladoled. 180-glava čreda konj je ves čas pripravljena na vaš ukaz, a hitro postane žejna. Tako je bil naš testni prijatelj s porabo 9,6 litra eden večjih pijančkov, ki smo jih spoznali. A smo mu to zlahka oprostili. Podobno kot bančno (oprostite, prtljažno) luknjo, namenjeno dvema manjšima letalskima kovčkoma. Napojil nas je z optimizmom in motiviral. Bi bilo drugače, če ne bi bil oranžen?