To velja tudi za najnovejšo označbo izbrana kakovost – Slovenija, ki je posledica pred šestimi leti sprejetega zakona o promociji, katerega cilj je slovenskega potrošnika tako izobraziti, da bo slovenska živila dojemal kot kakovostnejša v primerjavi z uvoženimi in izdatneje posegal po njih. Toda promocijski zakon ima dve lepotni napaki. Prvič, prišel je nekaj let prepozno, saj je bil pravšnji čas za spreminjanje nakupnih navad Slovencev pred vstopom v Evropsko unijo, ko se trgovske police še niso tako šibile pod težo uvožene hrane. Drugič, pr

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.

nagradna igra