Uporaba QR kod je tako dobila novo uporabno dimenzijo, ki povečuje možnost zbiranja sredstev na najrazličnejših dogodkih. Zaradi preproste uporabe se znatno poveča možnost zbranih sredstev, saj lahko prisotni takoj uresničijo spontano željo po doniranju. S tem je premoščena ena najpogostejših ovir pri zbiranju manjših ali večjih zneskov za donacije, ki nastajajo zaradi zapletov z gotovino oziroma pomanjkanjem drobiža pri roki.

Prva, ki je rešitev že uporabila v praksi, je bila AmCham Slovenia. »Zagotovo je bila največja prednost, da je uporabnik pri seznanitvi z novico in MBILLS QR kodo lahko takoj skeniral in plačal donacijo. Na ta način je glasoval za najboljšo poslovno prakso in bil hkrati še družbeno odgovoren,« je povedala Ajša Vodnik, izvršna direktorica AmCham Slovenia.

Da je tak način plačevanja vse bolj dobrodošel zaradi prihajajočih trendov, ki so blizu milenijski generaciji, so potrdili tudi mladi organizatorji Ljubljana Mini Maker Faire-a (enodnevnega dogodka, na katerem so se predstavili slovenski in tuji garažni izdelovalci inovacij), ki se jim je zbiranje donacij prek MBILLS QR kod ponudila kot idealna rešitev: »Ker ne poslujemo z gotovino in nimamo davčne blagajne, smo se tako elegantno izognili davčnim zahtevam z gotovinskim poslovanjem, a kljub temu zbirali donacije na legalen način. Mladi zelo podpiramo sodobne načine plačevanja, saj čutimo vplive digitalne preobrazbe - hitre izkušnje, ki smo jih deležni na družbenih omrežjih, kot tudi izginjanje gotovine iz vsakdanjika. Hal mBills te trende vnaša v finančno industrijo in tako postaja platforma s široko uporabnostjo,« je dejal Miha Majetič, eden izmed organizatorjev iz Zavoda 404, ki tudi za prihodnje leto načrtuje sodelovanje s Hal mBills.

Ajša Vodnik iz AmCham Slovenia je še dodala, da v Hal mBills vidi potrditev, da Slovenija postaja zelena referenčna država v digitalni Evropi, saj se s tem digitalizira, posodablja in poenostavlja tudi plačevanje, kar smo doslej lahko počeli le ročno in za to porabili več časa.

»Hitro odzivne QR kode (Quick Response Code) so se sicer pojavile že v devetdesetih letih prejšnjega stoletja in se je od takrat že dosti govorilo o njih. A kljub temu sprva niso zaživele po pričakovanjih, saj niso imele prave uporabnosti. Zdaj pa se jim obeta nenavadno povečanje uporabe z novimi priložnostmi, ki se odpirajo,« je ob kreaciji in lansiranju te odlične inovacije, ki prekaša marsikatero sorodno svetovno rešitev, povedal Primož Zupan, direktor start-up podjetja MBILLS, ki je nastalo kot podmladek Halcoma.

»Posebnost MBILLS QR kod (za razliko običajnih QR kod, ki vsebujejo povezavo za dostop do določenih informacij) je v tem, da omogočajo tako podatek o donaciji kot tudi njeno nakazilo,« opisuje Jerica Urbančič iz omenjenega prodornega start-upa. MBILLS QR kodo lahko organizacija, ki zbira dobrodelna sredstva, skreira sama, nato pa to kodo 'prilepi' na plakate, letake, strani v revijah, časopisih in druge materiale.