A v državi z več religijami so krave postale tudi povod za napetosti med skrajnimi hindujskimi nacionalisti in muslimansko manjšino. Vse pogosteje tolpe ali večstoglave množice napadajo muslimane zaradi govoric, da so jedli ali ubili kravo. Ob koncu postnega meseca ramazana pred dnevi se je 15-letni Junaid Khan z bratom iz svoje vasi odpravil v prestolnico, da bi si kupil nova oblačila. Toda na poti nazaj ju je zaradi govoric, da s seboj nosita govedino, z noži napadla tolpa neznancev. Junaida so ubili, njegov brat pa se v bolnišnici bori za preživetje. Indijski premier Narendra Modi se na uboj ni odzval kar teden dni, kar je med civilnodružbenimi aktivisti še okrepilo prepričanje, da si kot nacionalist zatiska oči pred večanjem števila takih napadov. Od leta 2014 je bilo po podatkih indijskih medijev zaradi tako imenovanega »kravjega terorizma« ubitih že najmanj 23 ljudi, med njimi tudi ženske in otroci, več sto ljudi pa je bilo ranjenih. Večina takšnih napadov, natančneje 97 odstotkov, se je zgodila v zadnjih treh letih, odkar Modi vodi indijsko vlado. Šele po tednu dni molka je premier obsodil napad in dejal, da nihče v državi nima pravice zakonov jemati v svoje roke, ob čemer je še dodal, da tudi Mahatma Gandhi takšnih napadov nikakor ne bi toleriral. V Indiji so se v minulih dneh tudi na protestih v devetih mestih spraševali, kako zaustaviti ta začarani krog nasilja. A že kmalu za ubojem Junaida se je zgodil novi. Tokrat je okoli sto neznancev ubilo trgovca z mlekom Alimuddina v njegovi vasi Jharkhand, ker so v bližini njegove hiše odkrili mrtvo kravo. Muslimanske ženske zdaj razmišljajo o tem, da bi se pred napadi branile tudi z orožjem, medtem ko hindujske ženske, sicer tudi pogosto tarče spolnih napadov, na ulicah v protest proti divjanju tolp nosijo kravje maske in se sprašujejo, ali so krave v Indiji več vredne kot pravice žensk.