Pri Suzukiju so v Sloveniji nasmejanih obrazov, saj so lani prodali 1119 vozil. Za primerjavo: leta 2013 so jih zgolj 235. Z dobro popotnico največje rasti v zadnjih treh letih med najbolje prodajanimi 20 znamkami (letos so do konca maja prodali 728 od 1350 do konca leta načrtovanih vozil) je tako na slovenske ceste zapeljal novi swift. »Čakali smo ga zelo dolgo. Še letos naj bi našel približno 100 kupcev. Je nekaj manjši, a tudi širši in nižji od predhodnika, zato je bolj kompakten in športen,« pojasnjuje Peter Verčič, prvi mož Suzukija v Sloveniji. Lani so v vsem letu prodali 163 swiftov.

Res je, swift (prejšnjo generacijo so proizvajali na Madžarskem, novega bodo na Japonskem) meri v dolžino 3,84 metra, daljše medosje pa se z 2,45 metra odločno pozna na zadnji klopi, kjer ljudje povprečnih mer ne bodo imeli težav s sedenjem. Le prtljažnik pogoltne povprečnih 265 litrov in je krojen po meri dveh potnikov. Kar pa je zelo pomembno, swift je bil na shujševalni kuri – zdaj tehta 120 kilogramov manj, teža pa se mu je ustavila pri 840 kilogramih. In to se na cesti še kako pozna. Bencinska motorja sta sicer dva, 1,2-litrski z močjo 90 konjev (66 kW) in 1-litrski turbo trivaljnik s 111 konjički (82 kW), ki je po našem mnenju prava izbira. Navsezadnje je maksimalna hitrost kar 195 kilometrov na uro. V osnovi sta menjalnika 5-stopenjska ročna, pri šibkejšem motorju je na voljo tudi CVT in pri močnejšem 6-stopenjski samodejni menjalnik, nekaj posebnega pa je možnost, da je pogon speljan na vsa štiri kolesa. Na voljo je zgolj pri manj zmogljivem motorju, swift 4x4 pa v svojem razredu nima konkurence. Veseli, da so kot del višje stopnje opreme na voljo tudi naprednejše tehnologije, na primer aktivni tempomat, sistem za zaviranje v sili in opozorilo ob zapustitvi voznega pasu. Cene za petvratnega swifta se začnejo pri 10.350 evrih, za najdražjo različico jih je treba odšteti 15.500. maš