Njegovo poslanstvo je, da s pikantnostjo začini trg. Tudi slovenski. Novi picanto, Kiin malček, je namreč pripravljen, da začne prodajno pot. Tretja generacija je že na prvi pogled mladostnejša od predhodne, njegov velik adut pa je mestna okretnost. V dolžino znova meri 3,59 metra, a je njegova medosna razdalja zrasla na 2,4 metra, kar se odločno pozna na zadnji klopi, kjer bosta dva odrasla povprečnih mer (beri: do 1,75 metra višine) zlahka sedela. Seveda se je treba zavedati, da je picanto krojen po meri para, tudi zato je njegova prtljažna luknja relativno majhna (255 litrov), je pa tudi res, da je mogoče sedežno klop podreti in nastane 1010-litrska luknja. Žal dno ni ravno, je pa v osnovi dvostopenjsko in ga je mogoče dvigniti (ali spustiti) za dobrih 14 centimetrov.

Odgovorni pri Kii so prepričani, da jim bo picanto pomagal pri povečanju tržnega deleža v konkurenčnem razredu malih avtomobilov. Že zdaj se je prodajal kot vroče žemljice; od prihoda zadnje generacije v letu 2011 se je zanj odločilo 1,4 milijona zemljanov, od tega 300.000 Evropejcev. Čeprav je majhen, znotraj znamke ni zapostavljen, zato je tudi notranjost že na prvi pogled in otip dovolj kakovostna, vozniku je na voljo 7-palčni barvni zaslon na dotik. Poudarjajo možnost personalizacije tako zunanjosti (11 živahnih barv) kot notranjosti; barvnih paketov je pet, picanto pa ima lahko del notranjosti na primer obarvan tudi modro-oranžno, črno-sivo-rdeče ali sivo-zeleno.

Trije bencinarji bodo na izbiro, a bo novi 1-litrski T-GDI z močjo 100 konjev na voljo šele oktobra. Na ceniku sta tako 1-litrski MPI s 67 in 1,25-litrski MPI s 84 konji moči. Osnovna gotovinska cena je 9990 evrov in že vključuje običajni in gotovinski popust v vrednosti dveh tisočakov. Del osnovne serijske opreme so tudi ABS, ESP, zračne blazine in zavese, klimatska naprava in potovalni računalnik. Na voljo so tudi navigacija, kamera za pomoč pri parkiranju in sistem zaviranja v sili. maš