Znamka BMW je v okviru trajnostnega razvoja mobilnosti pripravila »električno karavano«, ki se je ustavila tudi v Sloveniji, na njej pa so vsem, ki jih zanimajo njihovi električni avtomobili, predstavili najnovejše dosežke na tem področju. Bavarci si namreč želijo, da bi bil do leta 2025 delež prodanih vozil z električnim ali hibridnim pogonom od 15 do 25 odstotkov, samo letos naj bi jih tako na trg globalno spravili okoli 100.000. In še več, v celotni prodajni paleti naj bi med klasičnimi modeli imeli vsaj še eno različico z električnim ali hibridnim pogonom. Paradna konja električne mobilnosti pa ostajata i3 in i8.

Poleg tega veliko vlagajo tudi v razširitev infrastrukture, ki bo omogočala hitrejše in enostavnejše polnjenje električnih vozil, med drugim pa so predstavili tudi tako imenovano polnilno postajo »wallbox«, ki jo lahko vsak namesti doma. Ugotovili so, da velika večina kupcev vozilo polni doma, zato je njihov pripomoček, ki stane od dobrih 1000 evrov dalje, namenjen hitremu polnjenju, 80 odstotkov napolnjenosti namreč doseže v do dveh urah in pol. S klasiko pa traja enako polnjenje do 15 ur. BMW i3 je bil njihov prvi električni model, zdaj so ga opremili z zmogljivejšo baterijo in njegov doseg povečali na do 200 kilometrov (pozimi okoli 150), kar 80 odstotkov kupcev pa je novih pri znamki BMW. S podaljševalnikom dosega, ko je na voljo še 600-kubični dvovaljni bencinski motor, ta proizvede dovolj elektrike za dodatnih 100 kilometrov vožnje. Športni i8 pa je izredno zmogljiv (pospešek do stotice je 4,4 sekunde, najvišja hitrost pa je omejena na 250 km/h) in oblikovno zanimiv avtomobil, ki omogoča vožnjo na elektriko do 35 kilometrov. az