»Organizatorji smo naredili domačo nalogo, predstavniki Eurosporta so bili prejšnji teden v Sloveniji. Vsi vedo, kje je Celje, kje start, kdo so Celjski grofje, kje je grad, vsi so spoznali žalsko fontano piva, vsi vedo, s čim se ukvarjajo v Zrečah, Slovenskih Konjicah. Mi smo domačo nalogo naredili, zdaj je čas, da se predstavimo svetu. Na roko bo šlo vreme, napoved je ugodna,« je dogajanje povzel direktor dirke Bogdan Fink.

»Projekt želimo plasirati na drug način, da Slovenijo predstavimo tudi po nešportnem delu. V Sloveniji imamo najstarejše, 5200 let staro kolo, ki so ga našli na Barju. Prvi trije bodo dobili replike najstarejšega kolesa, ki ga je izdelal Mestni muzej v Ljubljani. Mislim, da je to lepa zgodba, da promoviramo ta del naše zgodovine in privabimo druge ljudi, ki niso povezani direktno s športom,« je še o novostih povedal Fink.

Zelena majica za vodilnega in v znak trajnostnega razvoja

Še ena pomembna novost je zelena majica, ki jo bo nosil vodilni kolesar na dirki, povezana s sloganom Boj za zeleno oz. Fight for green, ki se v neposrednem pomenu nanaša na kolesarski boj za zeleno majico vodilnega v skupni razvrstitvi, posredno pa na zavezo Slovenije in slovenskega turizma k trajnostnemu razvoju.

»Slogan Fight for Green je za nas izjemno pomemben. Ne pomeni le boja za zeleni dres, ampak simbolizira nujnost ukrepanja, zavarovanje planeta, kar se sklada z našo filozofijo trajnostnega turizma,« je razložila direktorica Slovenske turistične agencije Maja Pak.

Pakova je ob tem poudarila dobro sodelovanje s partnerji in turističnimi destinacijami, pa tudi drugimi podjetji in pokrovitelji, s katerimi so skupaj zbrali 300.000 evrov in zagotovili prenos na Eurosportu. »To je priložnost za povečanje prepoznavnosti in ugleda Slovenije kot pomembne turistične, gospodarske, športne destinacije,« je med drugim navedla Pakova. Dirko bo sicer prenašala tudi Televizija Slovenija.