Javne ceste bi morale biti vzdrževane tako, da jih lahko ob upoštevanju prometnih pravil in vremenskih razmer za odvijanje prometa varno uporabljajo vsi uporabniki cest, ki so jim namenjene. Kot pogosti uporabnik kolesa in kolesa s pomožnim motorjem opažam, da je v Ljubljani in njeni okolici veliko kolesarskih stez in kolesarskih pasov poraščenih z raznim grmičevjem, kar je za kolesarje zelo nevarno. Znano je, da kolesarji sodijo med ogroženo kategorijo prometnih udeležencev. Preseneča me, da inšpekcijske službe ne opazijo, kako se vzdrževalci cest neodgovorno obnašajo pri vzdrževanju cest, ki se štejejo za javno dobro in so zunaj pravnega prometa.
Franc Domjanič, LjubljanaSmrtno nevarna steza za kolesarje in kolesa s pomožnim motorjem
Ob cesti, ki vodi od Ceste Ljubljanske brigade proti Celovški, je zgrajena kolesarska steza, ki ni v isti ravnini kot vozišče in je namenjena izključno prometu koles in koles s pomožnim motorjem za obojestransko vožnjo (vrisana sta dva prometna pasova). Ob Kompasovi zgradbi, Celovška cesta 252, je najmanj 30 metrov dolg del steze neuporaben in hudo nevaren za trke kolesarjev in voznike koles s pomožnim motorjem, saj grmovje zakriva predvsem del steze, ki vodi od Ceste Ljubljanske brigade. Pločnik ob kolesarski stezi je stoodstotno neuporaben. Pešci in vsi tisti udeleženci cestnega prometa, ki sodijo po zakonu med pešce, ne morejo uporabljati pločnika, ampak so prisiljeni hoditi po delu še neporaščene kolesarske steze. Spodaj podpisani sem se 30. maja 2017 peljal po opisani slabo pregledni kolesarski stezi. Tik ob grmovju, ki že skoraj pokriva oba prometna pasova, sem se srečal s kolesarjem, ki mi je pripeljal nasproti in je bil prisiljen voziti po nasprotnem delu kolesarske steze. Trčila sva in oba padla. Pri padcu me je zanesljivo rešila poškodb ali še česa hujšega čelada, ki jo bom hranil kot spomin (prilagam fotografijo poraščene kolesarske steze in pločnika, posnete 30. maja 2017, na dan opisane prometne nesreče).