Že na startu dirke formule 1 v Monte Carlu je bilo jasno, da bosta o zmagovalcu odločila oba dirkača Ferrarija. Sprva je veliko bolje kazalo Kimiju Raikkonenu. A zaradi po mnenju mnogih prezgodnjega Finčevega postanka v boksih ga je uspelo Sebastianu Vettlu prehiteti. Vettel je do konca brez večjih težav obdržal vodstvo.

»To je bila zelo intenzivna dirka, v začetku sem moral biti potrpežljiv, da nisem prehitro uničil pnevmatik. Potem pa sem v tistih nekaj krogih, ko je Kimi zavil v bokse, vozil na vso moč, kar je na koncu odločilo, da sem na stezo zapeljal pred Kimija. Strategijo postankov smo določali sproti, v Monaku se lahko zgodi preveč stvari, da bi vnaprej predvideli, kaj se bo pripetilo. Seveda sem vesel zmage, tako zase kot za ekipo. To je bila posebna dirka, že na naslednji je lahko povsem drugače,« je povedal Sebastian Vettel, ki je drugič v karieri slavil zmago v Monaku. Skupaj z Raikkonenom sta Ferrariju po sedmih letih pripeljala novo dvojno zmago in jubilejno 90. za rdeče iz Maranella v zgodovini sodobne formule 1. In še en dober razlog za slavje so imeli pri Ferrariju: po dirki leta 2001, ko je zmagal Michael Schumacher, so rdeči končno spet slavili v kneževini.

Kimi Raikkonen se drugega mesta ni mogel veseliti. Medtem ko je dirko dobil Vettel, jo je Raikkonen izgubil. Teorij zarote, da so pri Ferrariju namenoma naredili tako, da bo zmagal Vettel, bo zdaj veliko. Tudi kisli Raikkonenov obraz po dirki pove veliko: »Ne, ne morem biti zadovoljen z drugim mestom, to ni to, kar sem pričakoval in kar bi lahko osvojil na tej dirki. Upam, da bo naslednja dirka boljša.« Še več verjetno pove tisto, česar Finec ni izgovoril, čeprav se nekdanji svetovni prvak Niki Lauda ne strinja s teorijo zarote. Avstrijec namreč meni, da Vettlu zmage ni podarila Ferrarijeva odločitev glede postankov v boksih: »Sebastian je s pnevmatikami, ki so bile že povsem na koncu, odpeljal dva fantastična kroga, in to je bilo odločilno. Kimi pa se v tistem času ni najbolje znašel. Če je bil bolj mrkega obraza, je bil verjetno zato, ker je vedel, da je bil Sebastian preprosto hitrejši in spretnejši, ne toliko zaradi odločitev Ferrarija o postankih.«

Tretje mesto je osvojil Daniel Ricciardo, ki je bil nespretnosti Mercedesa seveda več kot vesel: »Izrabili smo vse ponujene priložnosti, bilo je tudi nekaj napak, enkrat sem celo malce trdo trčil v ogrado, a sem imel tudi nekaj sreče, brez katere v Monaku ne moreš priti na zmagovalne stopničke.«

Smola in nespretnost pa sta spremljala ekipo Mercedesa. Valtteri Bottas je bil s četrtim mestom sorazmerno soliden, za Lewisa Hamiltona pa je bilo sedmo mesto največ, kar je lahko dosegel. Posebej, če upoštevamo, da do zdaj verjetno še nikoli niso bili tako izgubljeni pri iskanju nastavitev dirkalnika kot tokrat. »Pričakovano težka dirka za Mercedes, bili smo zelo nespretni. Četrto in sedmo mesto je bilo daleč največ, kar smo lahko osvojili. A če upoštevamo, da je Lewis dirko začel kot trinajsti, je po mojem mnenju odpeljal zelo dobro,« je še dodal Niki Lauda.

Za trenutek strahu sta na sicer precej dolgočasni dirki poskrbela Jenson Button (McLaren) in Pascal Wehrlein (Sauber). Button je namreč dobesedno izstrelil Wehrleina v ogrado, kjer je obstal obrnjen na levi kolesi. Na srečo jo je Nemec odnesel brez hujših poškodbo. »Malo me že boli, prejšnja poškodba vratu in zdaj tak udarec, to mora pustiti kakšne posledice. Ampak sem lahko sam zlezel iz dirkalnika, čeprav me je najbolj motilo, ker sem bil v njem ujet toliko časa, okoli mene pa se je vse kadilo. Zdaj bom šel še na dodatne preglede, upam, da bo vse v redu,« pravi Pascal Wehrlein.

Naslednja dirka bo 11. junija v Montrealu.