Najbolj so seveda motivirani pri Mercedesu, kjer pa priznavajo, da rešitev za težave Lewisa Hamiltona nimajo kar tako v rokavu. Britanec je namreč na zadnji dirki v Rusiji pustil zelo bled vtis, srebrnih pa ne tolaži niti dejstvo, da so po zmagah izenačeni s Ferrarijem. »Nimamo ene radikalne rešitve za Hamiltonove težave. Tudi nismo pripravili nobene izboljšave na dirkalniku, ki bi vse spremenila v trenutku. Delati moramo majhne korake. Ves čar pa se še vedno skriva v pnevmatikah, letošnje očitno veliko bolje ustrezajo Ferrariju kot nam. A kot sem dejal, dirkalnik bomo izboljševali iz dirke v dirko, pravi recept so majhni koraki,« je povedal vodja ekipe Mercedes Toto Wolff.

Teža šibka točka Mercedesa

Srebrne lahko tolaži le dejstvo, da Ferrari kljub odličnim rezultatom ni povsem odporen proti težavam. »Tudi če so pripeljali v Barcelono veliko novosti, predvsem pri aerodinamiki, nas to ne bo prestrašilo. Vsak ima svoj način dela in pristop k reševanju težav. Ne, ne bojimo se jih, jih pa spoštujemo. Glede na razplet do zdaj verjamem, da nas čaka še presneto zanimiva sezona. V Barceloni pa vsi začenjamo novo poglavje v letošnjem dogajanju. Tukaj se bo prava razvojna bitka šele začela,« je še dodal Wolff. Tako so pri Mercedesu za dirko v Barceloni pripravili spremenjeno sprednje krilce, zaradi optimizacije prenosa moči v pogonski enoti jim je uspelo pridobiti nekaj moči, najbolj pa se bo lahko na stezi pokazalo dejstvo, da je zdaj njihov dirkalnik šest kilogramov lažji. Ravno teža je ena od šibkih točk letošnjega mercedesa. In kot je bilo videti na prvih treningih, novosti delujejo, saj je bil Hamilton najhitrejši. Zmagovalec dirke v Sočiju Valtteri Bottas je dejal, da se bodo v nadaljevanju sezone še kako poznale najmanjše spremembe, v korist ali slabost posamezne ekipe.

»Ne smemo žrtvovati ničesar. Sploh ne, če bi zaradi tega, da bi bili na dirki malce hitrejši, poslabšali svoje zmogljivosti na kvalifikacijah. Če smo prepočasni, nas bo Ferrari ujel ali prehitel pri strategiji. Ne smemo si zatiskati oči, da oni veliko lažje in hitreje segrejejo pnevmatike na delovno temperaturo, kar jim še posebno dobro uspeva na dirki. V nedeljo bo tudi vreme igralo določeno vlogo,« je prepričan Valtteri Bottas. Prav delovna temperatura pnevmatik je preprečila Hamiltonu boljši rezultat v Rusiji, letošnje »črno zlato« ima namreč zelo majhen temperaturni razpon, v katerem delujejo pnevmatike optimalno, še težje jih je obdržati v tem »oknu«.

Vettel: Ferrari še ni suveren

Prav zares, saj je zdaj v zmagah razmerje moči dokaj izenačeno, vprašanje je le, komu bo uspelo prvemu poiskati tisto odločilno prednost, ki bo na koncu štela v boju za naslov prvaka. Sebastian Vettel je lahko eden od teh dejavnikov, a Nemec se tudi zaveda, da so še daleč od tega, da bi bila njihove premoč samoumevna. »Ne smemo se prepustiti trenutnemu dogajanju. Nismo še tako suvereni, da bi bile zmage kar samoumevne. Na dirki v Rusiji smo dali res vse od sebe in dosegli svojo trenutno zgornjo mejo. Seveda pa nas veseli, da smo spet v vrhu. Navijači Ferrarija so predolgo čakali na take čase. Čeprav moramo ostati realisti, nas vse malce zabava, da se nas tekmeci iz Stuttgarta zdaj že malce bojijo,« se je pred dirko v Barceloni muzal Sebastian Vettel. A že na prvih prostih treningih ga je nasmeh minil, saj sta bila oba mercedesa, kot omenjeno, precej hitrejša, sam pa je celo predčasno moral končati enega od treningov zaradi okvare menjalnika.

Še slabše je šlo McLarnovemu dirkaču Fernandu Alonsu, ki je na prvem treningu odpeljal le dva ovinka, potem pa se je njegov dirkalnik poslovil v velikem oblaku dima. Španec je zapustil dirkališče in šel raje v hotel igrat tenis.