Jernej Lorenci (1973) je brez dvoma eno osrednjih imen slovenske gledališke pokrajine. Je režiser, brez katerega zadnja leta ne mine nobena podelitev nagrad na vsakoletnem Festivalu Borštnikovo srečanje; mnogi tuji selektorji in kritiki prihajajo tja prav zaradi tega, da bi videli njegovo aktualno predstavo. V preteklem desetletju je z uprizoritvami, kot so bile Oresteja, Nevihta, Ponorela lokomotiva, Mrtvec pride po ljubico, nazadnje pa seveda Iliada in Kralj Ubu, osvojil tako občinstvo kot tudi stroko od Ljubljane do Seu

Prebrali ste manjši del članka,
če želite nadaljevati z branjem, se morate prijaviti, registrirati ali naročiti.

Registrirajte se povsem brezplačno - vsak mesec imate poleg vseh odprtih vsebin brezplačni dostop do 4 zaklenjenih člankov na spletnem portalu Dnevnik.si ter v mobilni aplikaciji Dnevnik.si.

NAROČI SE PRIJAVI SE

Še niste registrirani? Registrirajte se tukaj.