Največ oči je seveda uprtih v Mercedes, ki je tudi zaradi težav s pnevmatikami in napačno strategijo, ko jim je ušlo vsega nekaj desetink sekunde, moral v Avstraliji priznati poraz. Pnevmatike so pri srebrnih še vedno zelo resna tema. »Dejstvo je, da smo s Ferrarijem zelo blizu, razlike so minimalne, zato odločajo najmanjše podrobnosti. Ferrari je dirkalnik za dirko, bolj nežen do pnevmatik kot naš letošnji dirkalnik. Predvsem veliko hitreje segrejejo pnevmatike na delovno temperaturo, tako lahko od samega začetka vozijo z več tveganja, medtem ko mi potrebujemo še nekaj ovinkov ali vsaj pol kroga, da se segrejejo. V tem času nam uidejo. Rešitve za to težavo še nimamo,« je odkrito priznal Lewis Hamilton. Rešitve nimajo zato, ker je vse odvisno od trenutnih razmer na stezi, vremena in še česa. Ker se jim običajno zato mudi, da jim Ferrari ne bi predaleč ušel, oba dirkača v začetni fazi bolj obremenita pnevmatike, ki posledično zdržijo manj časa. »Po nekaj dirkah bomo to težavo vsekakor veliko bolje razumeli, a letošnja sezona bo za nas napornejša, kot je bilo zadnjih nekaj sezon,« je dodal Britanec.

Vse kaže, da je izginila tudi Mercedesova prednost pred Ferrarijem in drugimi ekipami pri motorjih, kar lahko naredi vse skupaj še bolj zanimivo, a kdor si je vsaj v začetku obetal, da bo boj za vrh potekal med tremi ekipami, se je za zdaj malce uštel. V vrhu namreč manjka Red Bull, ki čez zimo svoje naloge ni opravil najbolje. Njihov dirkač Daniel Ricciardo pravi, da je že na prvi pogled jasno, da se letos borijo s premalo oprijema: »Ko sem gledal še posnetke iz kokpita Kimija Raikkonena, je bilo takoj jasno, koliko hitreje lahko vozijo. Na krog izgubimo približno štiri desetinke sekunde, ker lahko s polnim plinom na dolgih ravninah vozimo manj časa, saj lahko Ferrarijeva dirkača veliko prej stopita na plin do konca.« Torej pri rdečih bikih ni vsega kriv le motor, z nekaj ironije pa je siva eminenca Red Bulla Helmut Marko dejal, da je zdaj hvaležen McLarnu in nekdanjemu vodji ekipe Ronu Dennisu, da je v minuli sezoni blokiral Red Bullova pogajanja s Hondo o dobavi motorjev.

Novi lastnik formule 1 Liberty Medias je eno leto pred iztekom pogodbe objavil, da v prihodnje ne bo več dirke v Maleziji, ki je bila prizorišče dirk od leta 1999, saj želijo formulo 1 spet bolj utrditi v Evropi in na tradicionalnih dirkališčih. Do takrat, ko bi formula 1 spet bolj zadihala v Evropi, pa vse čaka še veliko dirk. Tudi ta v Šanghaju, kjer je dirkačem pošteno ponagajalo vreme, ki je preprečilo, da bi medicinski helikopter v primeru potrebe lahko poletel, zato so odpovedali drugi prosti trening. Kako se bo torej razvil ta konec tedna, bo v veliki meri odvisno tudi od vremena.