V javnem zavodu Turizem Ljubljana so v sodelovanju z občinskim oddelkom za kulturo oblikovali strateške smernice za razvoj kulturnega turizma v Ljubljani med letoma 2017 in 2020. Zavedajo se, da želijo sodobni turisti »vedno bolj intenzivno in avtentično lokalno izkušnjo, ki je v največji meri zaznamovana prav s kulturo destinacije«. Zato so v Turizmu Ljubljana kot ključna cilja izpostavili več povezovanja med kulturnimi institucijami in organizacijami ter turističnim gospodarstvom in povečanje števila prihodov tujih turistov z motivom doživetja kulturnih znamenitosti in druge kulturne ponudbe v mestu. Nedavna raziskava, ki so jo med avgustom in oktobrom v javnem zavodu opravili v sodelovanju s podjetjem Valicon, je namreč pokazala, da so Ljubljano zaradi kulturnih dogodkov izbrali le trije odstotki takrat anketiranih obiskovalcev. V Turizmu Ljubljana želijo ta statistični podatek dvigniti in kulturni turizem okrepiti tako, da bo slovensko glavno mesto postalo prepoznavna kulturna, umetniška, festivalska in doživljajska prestolnica.