V javnem zavodu Turizem Ljubljana so v sodelovanju z občinskim oddelkom za kulturo oblikovali strateške smernice za razvoj kulturnega turizma v Ljubljani med letoma 2017 in 2020. Zavedajo se, da želijo sodobni turisti »vedno bolj intenzivno in avtentično lokalno izkušnjo, ki je v največji meri zaznamovana prav s kulturo destinacije«. Zato so v Turizmu Ljubljana kot ključna cilja izpostavili več povezovanja med kulturnimi institucijami in organizacijami ter turističnim gospodarstvom in povečanje števila prihodov tujih turistov z motivom doživetja kulturnih znamenitosti in druge kulturne ponudbe v mestu. Nedavna raziskava, ki so jo med avgustom in oktobrom v javnem zavodu opravili v sodelovanju s podjetjem Valicon, je namreč pokazala, da so Ljubljano zaradi kulturnih dogodkov izbrali le trije odstotki takrat anketiranih obiskovalcev. V Turizmu Ljubljana želijo ta statistični podatek dvigniti in kulturni turizem okrepiti tako, da bo slovensko glavno mesto postalo prepoznavna kulturna, umetniška, festivalska in doživljajska prestolnica.
Krepitev kulturnega turizma
Zgledu tujih mest v Evropi in svetu, kjer vse več pozornosti posvečajo ponudbi kulturnega turizma, sledijo tudi v slovenski prestolnici.