Primož, zakaj je to pomlad pripravljalna baza na Majorki? Lani ste pozimi in spomladi bivali na španski celini v kolesarsko bolj znani Gironi v Kataloniji.

Majorka je kot nalašč za kolesarje. Kolesarski turizem cveti. Verjetno so to najbolj kolesarski otoki v Sredozemlju. Je manj znana med poklicnimi kolesarji, a je ogromna množica ljubiteljskih kolesarjev. No, tudi znane »protourjevce« že videvam na cesti. Je pa res, da je to zimo največ naših iz LottoNL-Jumbo. Seveda je osnovni namen, da lažje treniram čez zimo. Vremenske razmere so v tem delu veliko bolj naklonjene kolesarjem, kot če bi bival doma in občasno iskal boljše lokacije. Verjetno bom na Majorki ostal tudi še aprila.

Zmaga na etapni dirki po portugalski Algavri je bila sijajen uvod v sezono.

Super smo začeli. Ne morem se pritoževati. Z optimizmom gledam naprej. Vsekakor je bil začetek zelo pozitiven.

Verjetno ste malce presenetili tudi sebe. V vožnji na čas sta vas premagala le Španec Jonathan Castroviejo, aktualni evropski prvak in bronast s svetovnega prvenstva, in za sekundo tudi aktualni štirikratni svetovni prvak v tej prvini Nemec Tony Martin.

S treningov sem imel optimistične podatke, a to je bil le prvi kronometer v sezoni. Sam pri sebi po dirki v Valencii (tretje in peto mesto v etapi, op. p.) le nisem bil prepričan, da bom lahko tako dobro odpeljal. Imel sem nekaj dvoma. Nisem mogel samozavestno napovedovati zmage do konca. Tretje mesto v vožnji na čas je dokaz, da sem blizu najboljšim. Z optimizmom gledam na naslednje izzive.

V sredo začenjate na največji italijanski spomladanski dirki Tirreno–Adriatico, ki velja za spomladanski italijanski Giro.

To bo zame veliki test za največje etapne dirke. Ne morem skrivati, da je to moj skriti cilj sezone. Za to se pripravljamo. Če bo šlo po sreči, se nadejam dobrega rezultata. Naredil bom vse, kar je v moji moči. Tudi nastop na Strade Bianche je bil s tem namenom. Dirka po makadamskih odsekih je zelo podobna dolgi vožnji na čas in je bila zato idealna za trening brez hudih obremenitev. Da se mi ni treba mučiti samemu in doma, sem naredil super zadevo v Toskani.

Verjetno ste bili eden prvih, ki ste že sklenili in podaljšali pogodbo do konca sezone 2018. Tako zgodaj v sezoni pogodbo podaljšajo le redki. Je bil glavni razlog zmaga na Portugalskem?

Ja, verjetno sem res med prvimi, za katere vemo, da smo že podaljšali pogodbo. Zmaga ni vplivala. O podaljšanju pogodbe smo se pogovarjali že pred dirko na Portugalskem. Čas podpisa je bolj naključno prišel po dirki. Dlje časa smo se pogajali. Za višino pogodbe smo bili zmenjeni že prej, objava po zmagi je bila le pika na i. Mislim, da smo sklenili v redu dogovor. Bil je sklenjen v obojestransko zadovoljstvo. Z velikim veseljem bom še leto dlje vozil v dresu te ekipe. V LottoNL-Jumbo imam vse možnosti, da se še naprej razvijam. Super mi gre in zakaj ne bi tega trenda nadaljeval. Še naprej moj trener ostaja Mathieu Heijboer. Še naprej je opazen napredek. Oba sva zadovoljna, da delava prave korake naprej.

Vas v karavani še jemljejo kot smučarskega skakalca z nadvse zanimivo športno preobrazbo?

To bi morali vprašati njih. Mene veseli, da delam stopničko po stopničko. Sposobnosti imam, grem v pravo smer. Portugalska je bila potrditev več.

Letošnjo sezono načrtujete Tour de France. Je kakšen poseben razlog, da se ne vračate na rožnato dirko, kjer ste dosegli etapno zmago, drugo mesto in opozorili nase tudi na najpomembnejših dirkah?

Tour niti ni bil toliko moja odločitev, bolj je bil odločitev ekipe. Nastop na Touru so sanje vsakega kolesarja in čas je, da se tudi sam podam v Francijo. Zaradi tega bo tudi tekmovalni program prilagojen. Po tednu od Tirenskega do Jadranskega morja sledi dirka Po Baskiji, konec aprila Romandija, nato pa višinske priprave. Junija imam namen voziti na domačih dirkah.

Se vračate tudi na junijsko dirko Po Sloveniji, kjer ste v sezoni 2015 dosegli prvo odmevno zmago na večdnevnih dirkah?

V programu imam državno prvenstvo v vožnji na čas in državno cestno. Ne bom vozil na etapnih Kriteriju Dauphine ali Po Švici. Kaj bo s sodelovanjem na dirki Po Sloveniji, pa sedaj še ne morem reči. Seveda imam željo voziti, a sedaj nismo tako daleč glede dogovorov, da bi lahko rekel kar koli.

Kakšen status imate v ekipi LottoNL-Jumbo? Vam prisluhnejo glede tekmovalnega programa?

Zdaj sem si izboril vlogo, da upoštevajo tudi moje želje in mi prisluhnejo. Hvaležen sem za to. Dobro sodelujemo in usklajujemo želje. Delujemo skupaj z istim ciljem.

Kam naj vas umeščamo po specialnosti? Najbolj izstopajoča prvina je vožnja na čas, saj se v majici državnega prvaka vozite hitro kot prvak Martin in Castroivejo.

Nimam se za specialista za kronometer. Kljub temu da imam večje uspehe in lahko odpeljem do zmage. Želim biti čim bolj kompleten kolesar. S tem, kam me drugi uvrščajo, pa se ne obremenjujem. Želim in delam na tem, da se izboljšujem v vseh pogledih.

Trenerji iz skakalnih vrst so pravili, da je vaša velika prednost gibljivost, zaradi katere v bolj skrčeni aerodinamični legi ohranjate več moči kot drugi.

Moja gibljivost ni več na taki ravni, kot je bila med skakalci. Poskušam pa ohranjati nivo. Verjetno sem bolj gibljiv kot drugi kolesarji.