Fiat se z modelom tipo podaja v precej oblegan in zaželen segment, v katerem zadnjih nekaj let niso imeli svojega pravega kandidata. Novi avtomobil si je ime izposodil od predhodnika, ki so ga izdelovali med letoma 1988 in 1995, novinec pa se kupcem zdaj predstavlja v »popolni« paleti: najprej je prišel na vrsto štirivratni sedan, zdaj pa mu tudi za slovenske kupce sledita petvratni kombilimuzinski tipo in karavanski tipo SW.

Petvratni meri v dolžino 4,37 metra in ponuja za 440 litrov prtljažnega prostora, oblikovno všečen štirikolesnik pa v boju za naklonjenost kupcev tudi sicer v rokah nima slabih kart. Karavanski predstavnik tipo SW je seveda nekoliko daljši in v dolžino meri 4,57 metra, ponuja pa tudi še nekaj več prtljažnega prostora, natančneje 550 osnovnih litrov. Medosje pri vseh različicah meri 2,63 metra, opremljena pa sta seveda z vsemi elektronskimi dodatki, ki izboljšujejo udobje in povečujejo varnost, od radarskega tempomata do sistema za zaviranje v sili naprej. Kupec bo lahko izbiral med štirimi paketi opreme, pri čemer je tretji, najbogatejši city, posebej prilagojen za slovenski trg. Zastopnik ob tem zagotavlja, da ta predstavlja najboljše razmerje med ceno in tem, kar kupec za svoj denar dobi, saj vključuje že veliko dodatkov. Med motorji najdemo dva bencinska, klasičnega 1,4-litrskega in njegovo turborazličico, ki zmoreta 95 in 120 konjskih moči (70 in 88 kilovatov), ter enako močna dizelska z 1,3 in 1,6 litra prostornine. Najmočnejši dizel je na voljo tudi v kombinaciji s samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko.

Tipa izdelujejo v tovarni v Turčiji, cene v Sloveniji pa se za petvratnega gibljejo od 14.490, pri čemer nudijo tudi precej visoke popuste, medtem ko je karavanski SW za 1000 evrov dražji. az