Volkswagen je z modelom golf na kolesa postavil več kot avtomobil. V 40 letih svojega obstoja in sedmih generacijah je golf našel več kot 33 milijonov kupcev, samo lani so jih v Evropi prodali 580.000, na svetu pa 980.000. Z drugimi besedami: vsakih 40 sekund s tekočih trakov zapelje novi golf, ta pa bo od zdaj še bogatejši po vsebini, oblikovno pa ostaja ravno dovolj osvežen, da še vedno ostaja »dobri stari golf«. Kot pravijo pri Volkswagnu, vse te spodbudne številke in odzivi trga prinesejo tudi določene obveze in ena od njih je vsekakor ostati sodoben, tako po obliki kot po vsebini. To pot je prenova v prvi vrsti usmerjena ravno tja, pod golfovo pločevino, in v potniško kabino, v kateri so vozniku zdaj namenili še izboljšano upravljanje avtomobila.

Po zaslugi digitalizacije, izboljšane varnosti in udobja, večje učinkovitosti in predvsem uporabniku prijaznega avtomobila ima golf kaj pokazati. Začnimo v notranjosti. Tukaj se je zdaj logična razporeditev merilnikov in gumbov preselila v veliki večini na osrednji zaslon na dotik (ta je, odvisno od opreme, velik 6,5, 8 ali 9,2 inča), ki se lahko aktivira že tudi samo s približanjem uporabnikovega prsta. S tem so celoten sistem zasnovali po načelu intuicije, torej se določeni ukazi nahajajo tam, kjer bi jih sodobni uporabniki elektronskih naprav in aplikacij tudi pričakovali. Ker je armaturna plošča zdaj »osvobojena« številnih gumbov, deluje vse skupaj še bolj urejeno in enostavno za uporabo. Povezljivost s svetom prek aplikacij, ki povečujejo udobnost uporabe in tudi varnost med vožnjo, je prav tako ena od pomembnih stvari pri novem golfu. Veliko teh sistemov sicer že poznamo, z novimi pa so še nadgradili to, kar je bil golf sposoben ponuditi že do zdaj.

Pomembna novost je tudi novi 1,5-litrski bencinski motor. Ta bo pri nas na voljo sicer nekaj kasneje, predvidoma do začetka poletja, a bo z enolitrskim trivaljnikom (ta zmore 85 konjev oziroma 63 kilovatov in je opremljen s sistemom direktnega vbrizgavanja goriva) tvoril nekakšno hrbtenico ponudbe pri pogonskih agregatih manjših delovnih prostornin. Nova konstrukcija, ki je nastala na osnovi že znanega 1,4-litrskega motorja, je velik korak najprej, saj tovarna navaja, da bo porabil 4,9 litra bencina na 100 kilometrov. Na voljo bo v dveh različicah, s 130 in 150 KM (96 in 110 kW), opremljen je z variabilnim izklopom valjev. Prav tako je prenovljeni golf dobil prilagojen samodejni menjalnik z dvojno sklopko DSG s sedmimi prestavami, zaradi česar je varčnejši, kot navaja tovarna, za 0,3 litra goriva na 100 kilometrov. Vse različice golfa pa so seveda opremljene s tehnologijo bluemotion, ki vključuje sistem start-stop in regeneracijo zavorne energije. Poleg tega so se lotili tudi močnejših različic, golf GTI ima zdaj 230 KM (169 kW), kar je 10 KM več kot doslej, GTI performance pa ima 15 konjičev več in zmore 245 KM (180 kW). Tudi sicer je golfova družina zdaj s pogonskimi agregati dobro preskrbljena, kar 13 različnih motorjev je oziroma bo na voljo. Tu so bencinska serija TSI, dizelska TDI, ter motor na zemeljski plin TGI ter priklopni hibrid GTE ali povsem elektrificirani e-golf.

Zunanjost je dobila nekaj malega lepotnih popravkov, nov je sprednji odbijač, avtomobil ima novo masko, spredaj in zadaj so mu namenili nove luči LED, ki zamenjujejo dosedanje ksenonske, kar pomeni, da je golf postal bogatejši, a na prvi pogled tak, kot ga poznamo zadnje čase. Med bolj zanimivi posegi velja omeniti, da so zdaj oblikovalci radar v sprednjem delu vozila, ki služi sistemu za samodejni nadzor varnostne razdalje ali sistemu za preventivno zaviranje v sili, skrili v Volkswagnov logotip in ni več nameščen samostojno v masko motorja. S tem so še dodatno »očistili« celoten sprednji del golfa. Za še bolj žlahten vtis so avtomobilu dodali kar nekaj oblikovnih elementov v kromu. Vseh teh sprememb je bil seveda deležen tudi karavanski variant, že v osnovnem paketu opreme trendline pa sta vključena na primer novi multimedijski sistem composition colour ter nove zadnje luči LED. Avtomobil v petvratni različici ostaja pri 4,26 mera dolžine, medtem ko karavanski variant v dolžino še naprej meri 4,57 mera, prav tako se niso spremenili prtljažni litri, petvratni ima za 380 do 1270, variant pa za 605 do 1620 litrov velik prtljažnik.

A to še ni vse, kot bi rekli v reklamah: prenovljeni in bogatejši golf bo z bogatejšo opremo celo za 300 do 1200 evrov cenejši. Tako se cena trivratnega začne pri 16.657 evrih, dizelski osnovni pa stane 18.757 evrov. Petvratni je za malo manj kot 1000 evrov dražji, cene karavana pa bodo znane v kratkem.