Tea Goljevšček je lani diplomirala na Fakulteti za arhitekturo v Ljubljani. Kljub mladosti ima za seboj pestro strokovno pot, saj je ustvarila nekaj pozornosti vrednih projektov, poleg tega je bila že med študijem ena od treh pobudnic in ustanovnih članic arhitekturnega društva Forum, kjer še vedno deluje. Društvo skrbi za ozaveščanje svojih članov o kulturi bivanja, dobri arhitekturi, trendih v urbanizmu in zanimivih krajinskih rešitvah v njihovi okolici. Pogosto se ukvarja z manjšimi urbanimi instalacijami, s katerimi opozarja na določene lokalne prostorske problematike.

Oblikovala je za agencijo Spirit in ministrstvo za gospodarski razvoj in tehnologijo, turistične informacijske table za vas Vipavski Križ, za mladinski center Hiša mladih v Ajdovščini, razvojno agencijo Rod Ajdovščina, za vinarje na območju vipavskega vinorodnega okoliša (grafične podobe) in za številne druge naročnike. Zadnja leta deluje predvsem kot grafična oblikovalka in ilustratorka, kjer izpopolnjuje svoj likovni izraz. »Še zlasti mi je ljuba grafika, predvsem tehnika linoreza, posvečam se tudi popolnoma virtualni manipulacij svojih skic v barvno ilustracijo, kjer se rada poigravam predvsem s svetlobo in kompozicijo. V prihodnosti želim raziskati še svet gibljive grafike, saj me izjemno privlači dejstvo, da lahko spravim v gibanje nekaj, kar je sicer primarno statično. Nove informacije, nove tehnike in principi so nekaj, kar zelo rada sprejemam in od koder črpam,« je povedala Goljevščkova.

Antropomorfiziranje živali v grafiki

Tea Goljevšček z veseljem sprejema izzive in tematiko vedno dodobra preuči, čeprav ni nagnjena k previdnosti, natančnosti in potrpežljivosti. Zna najti skrito pot intuicije in med ustvarjanjem postavlja na kocko več ur dela, koncentracije in pozornosti. Najraje ustvarja v tehniki linoreza, po drugi strani pa rada poseže tudi po tehnologiji in za svoje ustvarjanje uporablja računalniške programe ter tablico za risanje. Zavedanje, da nikoli ne bo mogla preizkusiti vsega in razkriti vseh mogočih opcij, jo vedno napolni z dvomom, ali bi lahko nekaj naredila še bolje, in to jo žene naprej.

Ovčka in volk sta nastala kot spremljevalno gradivo oziroma element diptiha plakatov na temo sovražnega govora. Predstavljata dva arhetipa tistih, ki izražajo mnenja in ideje, ki so po svoji naravi diskriminatorni – naivna ovčica, ki se ne zaveda posledic svojega blejanja, in zlobni volk, ki počne to usmerjeno in namerno. Antropomorfiziranje živali je subtilna forma sporočanja, ki jo izkoriščajo tudi basni.

Linorez Deklica je nastal kot predlog za etiketo briškega vina, za izvoz v ZDA, kjer uporabljajo precej melanholično in tesnobno motiviko.

Miklavževanje je izvedeno v tehniki risbe in digitalni obdelavi ter je namenjeno za plakat mestnega miklavževanja za otroke, na katerem je bila glavna točka predstava o Rdeči kapici. Ideja je bila zgolj povezati vse skupaj v eno malce bolj netipično zimsko ilustracijo.