Zaradi povzročitve hude prometne nesreče, poleti 2010 je v središču Ribnice umrl njegov 25-letni bratranec Dane Jakšić, na ljubljanskem sodišču sodijo Dejanu Koturju iz Gorenjih Lazov. A Kotur je medtem zakrivil še eno nesrečo, na srečo brez tako krvavih posledic: aprila letos je s štirikolesnikom vinjen trčil v skalnati usek. Šestindvajsetletni sopotnik, ženin bratranec, je dobil pretres možganov, zvin in nateg vratne hrbtenice, udarnine spodnjega dela hrbta in medenice ter odrgnine na roki. Kljub temu je Kotur prosil sodnico Dejano Fekonja, da mu vrne vozniško dovoljenje – menda ima zaradi tega, ker ne sme voziti, težave v službi. »Na pamet mi ne pride...« mu je včeraj zabrusila sodnica. »S policije so mi sporočili, da ste bili v zadnjih treh letih kar šestkrat kaznovani zaradi prekrškov zoper varnost v cestnem prometu.«

Izvedenec obremenil motorista

Kotur je aprila s štirikolesnikom polaris sportsman 570 forest, na katerem je bil tudi 26-letni Anže H., z 1,4 promila alkohola v krvi vozil po makadamski cesti od Male Gore proti Lepovčam. Po klancu navzdol je v levi nepregledni ovinek pripeljal prehitro in trčil v skalnati usek, od koder se je štirikolesnik odbil, nato pa prevrnil. Koturja so obtožili nevarne vožnje in včeraj je dejal, da kaznivo dejanje priznava. »Žal mi je,« je izjavil in dodal, da sta z oškodovancem kljub temu, kar se je zgodilo, še vedno v dobrih odnosih. Očitno res, saj je Anže H. nato sodnici povedal, da od Koturja ne bo zahteval odškodnine.

A Fekonjeva Koturju ne bo izrekla kazni, vse dokler ne bo razčistila tudi njegove vloge v prometni nesreči, ki se je zgodila 16. avgusta 2010 malo pred 15. uro na Škrabčevem trgu v središču Ribnice. Takrat sta trčila motor yamaha YZF-R6, s katerim je pripeljal takrat komaj 21-letni Kotur, in osebni avtomobil hyundai getz, za volanom katerega je sedel Mirsad A. Po ugotovitvah policije s kraja nesreče naj bi avtomobilist zavil s prednostne ceste levo na parkirišče, kjer ga je čakala hčerka, ter pri tem zaprl pot motoristu. Petindvajsetletni sopotnik na motorju je umrl na kraju nesreče, Kotur, ki je imel izpit komaj en mesec, je bil hudo poškodovan (imel je zlomljeno stegnenico), voznik avta pa lažje. Toda pozneje je ves potek nesreče obrnil na glavo izvedenec Alojzij Boh. Ocenil je, da je motorist v mestnem središču namesto predpisanih 50 peljal s hitrostjo najmanj 74 kilometrov na uro, nato ga je začelo zanašati na nasprotno stran ceste, kjer je trčil v osebni avtomobil, ki je takrat v križišču stal. Pa tudi če bi avto stal nekoliko čez sredinsko črto, to povprečnega motorista ne bi smelo ovirati in nesreča se ne bi smela zgoditi, je ugotovil izvedenec. Po njegovem mnenju je bila vožnja motorista ofenzivna, nepremišljena in nevarna, če bi torej vozil s primerno hitrostjo, bi se lahko povsem varno ustavil.

Drugo mnenje

Na podlagi teh ugotovitev ter izpovedi hčerke voznika avta in še ene priče, da je avtomobil stal, ko je motorist trčil vanj, je sodnica Fekonjeva lani Koturja že obsodila na pogojno kazen leto in dva meseca zapora z dveletno preizkusno dobo. Toda višji sodniki so sodbo razveljavili in pred mesecem se je sojenje začelo znova. Zaslišali so priči, ki ju je Koturjev zagovornik Klemen Grešak predlagal tik pred koncem prvega sojenja, a se sodnica z njim ni strinjala. Za eno se je izkazalo, da trčenja ni videla, slišala je le pok, druga pa trdi, da je motorist morda res vozil malce prehitro, vendar po sredini svojega pasu. Avtomobilist pa menda ni stal na svojem pasu, ampak je že zapeljal kakih 40 do 50 centimetrov na nasprotnega. Zdaj ima sodni spis v rokah izvedenec cestnoprometne stroke, pa ne Boh, vprašali so namreč še za drugo mnenje. Upajo, da ga bo preučil do 24. oktobra, ko naj bi bila naslednja glavna obravnava.