Ekipa z vodjo Ronijem Lebnom na čelu se je odzvala z dodatno ponudbo, s katero dobijo podporniki dva upravljalnika za 199 dolarjev, s čimer so v zadnjih nekaj dneh prepričali 19 kupcev, do četrtka pa morajo za uspešno zaključeno kampanjo zbrati še 10.000 dolarjev.

“Če bo kampanja uspešna, bomo seveda zelo veseli, saj to potrjuje, da smo vse naredili prav. Če pa ne bo uspešna, to ne bo pomenilo konca projekta. Izdelek je naletel na buren odziv v LEGO skupnosti, dobili smo ogromno pozitivnih komentarjev. Dokazali smo, da je to pravi izdelek v pravem trenutku,” je dosedanjo pot zbiranja zagonskih sredstev komentiral Leben, ki je pri kampanji pogrešal predvsem promocijo v svetovnih medijih.

Že pred kampanjo so se sicer odločili, da ne bodo iskali plačanih objav. “Dobili smo veliko podpornikov in še več potencialnih kupcev, ki pa oklevajo, niso pripravljeni tvegati in bi raje počakali na dokončni produkt in pozitivne odzive prvih kupcev,” dodaja vodja ekipe BuWizz. Zato bodo v primeru neuspešne kampanje najprej opravili njeno analizo, nato pa se odločili, ali bo bolje izdelek spremeniti, ali ga vseeno ponuditi trgu takoj ali pa ga spromovirali s pomočjo nove kampanje množičnega financiranja, je še dejal.

Največ podpornikov in potencialnih kupcev imajo v ZDA, sledijo Nemčija, Nizozemska, Avstralija, Kanada in Slovenija, za njo pa Švica, Velika Britanija, Švedska in Francija. “BuWizz je najbolj všeč LEGO navdušencem, tako imenovanim AFOLs (Adult Fans of LEGO),” o profilu prvih podpornikov pravi Leben in pojasni, da so to večinoma moški, ki so pri svojih 20-, 30-, 40- in več letih ponovno odkrili veselje do LEGO kock. Po ocenah samih navdušencev in podjetja LEGO jih je po celem svetu več sto tisoč.

Zato ekipa BuWizz kljub vsemu že razmišlja korak naprej in na širitev kroga kupcev na vse uporabnike LEGO izdelkov z motorčki in tudi na vzporedna področja, kot so igričarstvo, modelarstvo, robotika in tudi izobraževanje. “Imamo že izdelane idejne osnutke za prihodnje izdelke iz iste serije,” napoveduje Leben. Gre za naprednejši in še zmogljivejši izdelek od BuWizza in dopolnilne izdelke, med katerimi bo denimo tudi kamera na modelu, ki bo omogočala virtualno realnost oziroma vožnjo prek slike na zaslonu telefona.