Google je pri 12 letih starosti zaslužil v četrtletju 5,5 milijarde dolarjev prihodkov, Facebook pa je ob koncu lanskega leta zaslužil 5,8 milijarde, kar je 52 odstotkov več kot v zadnjem četrtletju 2014.

Dobiček se je prav tako podvojil na 1,56 milijarde dolarjev oziroma 79 centov na delnico. Najbolj optimistični analitiki so napovedovali 75 centov dobička na delnico in 5,67 milijarde dolarjev prihodkov.

Prihodki od oglasov so v zadnjem četrtletju lanskega leta znašali 5,64 milijarde dolarjev, od tega 4,51 milijarde od mobilnih oglasov, kar je tisto, kar najbolj zanima vlagatelje. Delnice Facebooka so se po objavi rezultatov v podaljšanem borznem trgovanju v New Yorku podražile za 12 odstotkov na 105,82 dolarja, v lanskem letu pa jim je cena zrasla za 34 odstotkov, medtem ko je borzni indeks Standard & Poor's 500 nazadoval za odstotek.

Facebook ima sedaj 1,59 milijarde uporabnikov družabnega omrežja, kar je 14 odstotkov oziroma 46 milijonov več kot ob koncu 2014. Delež digitalnega oglasnega trga, ki ga obvladuje Facebook se je od leta 2014 povečal na deset odstotkov, Googlov pa je v istem času nazadoval za dva na 30 odstotkov. Facebook povečuje investicije v tehnologijo navidezne realnosti, umetne inteligence in širi internet v odročne dele sveta. Leta 2014 je kupil Oculus Rift za dve milijardi dolarjev, tako imenovana čelada za navidezno realnost pa naj bi debitirala letošnjo pomlad.