Spletna trgovina mimovrste=), ki je svojo zgodbo začela kot slovenski startup, se je v dobrem desetletju razvila v največjo slovensko spletno trgovino, katere število registriranih uporabnikov je decembra preseglo število 520.000. To jim je uspelo tudi s pomočjo lastnika Netretail Holdinga, ki je v poslovanje uvedel številne procesne novosti.

K porastu števila registriranih uporabnikov je prav gotovo prispevala konstantna in premišljena širitev ponudbe nakupovalnih kategorij in vedno večji nabor artiklov v ponudbi. V minulem letu so se posvetili predvsem širitvi ponudbe na oddelkih z artikli hitre potrošnje. Največjo rast prometa v primerjavi z letom 2014, pa so zabeležili na oddelkih Oblačila in obutev, Igrače, Zdravje in lepota, Za male živali, Vrt in orodje. Računalništvo, Gospodinjski aparati in Avdio-video pa še vedno ostajajo oddelki, ki prinašajo največ prihodka. Trenutno lahko kupci v največji slovenski spletni trgovini izbirajo kar med 90.000 različnimi artikli, v 16 različnih oddelkih.

Marko, Andrej, Matej, Maja, Mateja in Mojca

Med več kot 520.000 registriranimi uporabniki mimovrste=) v razmerju 7:3 zmagujejo moški predstavniki. Med njimi jih največ nosi ime Marko, Andrej in Matej. Med nežnejšimi predstavnicami je najbolj pogosta uporabnica Maja, sledita ji Mateja in Mojca. Skoraj vsa najbolj pogosta imena torej nosijo enako začetnico kot mimovrste=). Najpogostejši priimek med uporabniki je Novak, sledita mu priimka Horvat in Krajnc.

Največ uporabnikov je iz Ljubljane in Maribora, sledi jima Kranj. Najvišje število naročil posameznega fizičnega uporabnika v preteklem letu pa znaša neverjetnih 141 naročil. V enem samem dnevu so na mimovrste=) zabeležili neverjetnih 96.540 obiskov svojega spletnega mesta.

Uporabniki na spletno stran www.mimovrste.com najpogosteje prihajajo preko brskalnika Chrome (54,5%), sledita Firefox (20,7%) in Internet Explorer (11,2%). Uporabniki še vedno v največji meri obiskujejo spletno trgovino preko osebnih računalnikov (71,8%), precej pa narašča tudi odstotek uporabe mobilnikov (20,9%), temu sledi uporaba tablic (7,3%). Na mobilnih napravah prihaja največ uporabnikov na spletno stran preko operacijskega sistema Android (74,9%), sledita mu iOS (21,7%) in Windows (2,3%).