Spirit Slovenija je maja lani objavila javno vabilo podjetjem za posredovanje interesa za skupinsko udeležbo na mednarodnih sejmih v tujini v letu 2016. Na podlagi prejetih predlogov je sestavila seznam skupinskih predstavitev slovenskega gospodarstva na 14 mednarodnih sejmih v tujini.

Ti sejmi so: CeBIT, sejem IKT, ki bo med 14. in 18. marcem v Hannovru, AERO, sejem letalstva in opreme za aeronavtiko, ki se bo odvijal med 20. in 23. aprilom v Friedrichthsafnu, 60. mednarodni sejem tehnike in tehničnih dosežkov, ki bo med 16. in 20. majem v Beogradu, med 13. in 17. junijem bodo rastavljalci skupno na sejmu Eurosatory, sejem obrambne industrije in varnosti, in sicer v Parizu.

Sledili bodo pariški sejem Maison & object, sejem sodobnega oblikovanja, ki bo prvo po poletnem premoru in sicer med 2. in 6. septembrom, 100% design, ki je prav tako sejem sodobnega oblikovanja bo med 21. in 24. septembrom v Londonu, SIAL, sejem prehrambene industrije in živilske industrije bo v Parizu v drugi polovici oktobra (med 16. in 20. oktobrom), eCARTec, sejem avtomobilske industrije, vozil in komponent za električna vozila bo v podobnem času in sicer med 18. in 20. oktobrom v Münchnu.

Novembra se bodo v organizaciji Spirita zvrstili štirje skupinski obiski sejmov in sicer sejma Electronica, ki bo med 8. in 11. novembrom v Münchnu, METS, sejem navtične industrije bo med 15. in 17. novembrom v Amsterdamu, Mebel, kjer se bodo predstavili izdelkovalci pohištva in notranje opreme, bo med 21. in 25. novembrom v Moskvi, zadnji novembrski sejem pa bo SPS – IPC – DRIVES, sejem avtomatike, procesnih krmiljenj in komponent, pa se bo odvijal med 22. in 24. novembrom v Nürnbergu.

Leto se so zaključilo s sejmoma AF – L´Artiginano In Fiera in Euromold. Sejem izdelkov umetnostne obrti bo od 3. do 11. decembra v Milanu, sejem orodjarstva pa med 6. in 9. decembrom v Düsseldorfu.

Spirit Slovenija v okviru skupinskih predstavitev slovenskega gospodarstva zagotavlja organizacijo in izvedbo predstavitve, krije stroške zakupa neopremljenega razstavnega prostora, stroške vpisa v sejemski katalog in stroške zakupa tehničnih priključkov za potrebe delovanja skupinske stojnice, pa tudi izvedbo pripravljalnega sestanka in svetovanje. Stroške prevoza eksponatov in postavitve razstavnega prostora ter ostale dodatne stroške krijejo podjetja sama.

V času priprav na sejem za sodelujoča podjetja med drugim izvede številne aktivnosti in jim na ta način olajša priprave na sejemsko predstavitev. Podjetja se lahko zato bolj osredotočijo na aktivnosti, ki so neposredno povezane z njihovimi poslovnimi partnerji in potencialnimi novimi obiskovalci.

Predvidoma v prvi polovici leta 2016 bo SPIRIT Slovenija na spletnem portalu www.izvoznookno.si in www.spiritslovenia.si objavila tudi Vabilo podjetjem za posredovanje interesa za skupinsko udeležbo na mednarodnih sejmih v tujini v letu 2017.  Izražen interes bo podlaga za pripravo programa agencije za skupinske predstavitve slovenskega gospodarstva na mednarodnih sejmih v tujini v letu 2017.