Zoyo Baby vključuje mobilno aplikacijo, kompatibilno z iOS in android Bluetooth (4.0) operacijskima sistemoma. Za dodatno varnost je naprava oblikovana brez ostrih robov in ima vgrajeno baterijo, ki se polni preko brezžičnega polnilca.

"Razvojni oddelek Zoyo Baby je vložil veliko truda v iskanje najprimernejših materialov in proizvajalcev komponent," o napravi pove Zupanek, na dvom verjetno večine staršev, kakšno je tveganje za sevanje naprave in kako varna je ta za nošenje na dojenčkovi plenički, pa odgovarja, da ni škodljiva zdravju in je narejena iz anti-alergičnega materiala brez dodanih BPA, prav tako pa ima vgrajeno nizkoenergijsko bluetooth tehnologijo (BLE), s katero so sevanje zreducirali na minimum in je zato 80-krat manjše od primerljivih naprav za spremljanje otrokovega življenjskega ritma. 

Ker Zoyo Baby združuje tudi več naprav v eni, so v ekipi prepričani, da bodo (bodoče) starše prepričali ne le s kakovostjo izdelka, temveč tudi njegovo ceno. Za prvih 100 podpornikov na Kickstarterju bo cena naprave in brezžičnega polnilca znašala 80 dolarjev, za naslednjih 200 podpornikov 90 dolarjev, redna prodajna cena pa bo 119 dolarjev. Ekipa bo v kampanji, ki se bo pričela danes okoli poldneva, poskušala zbrati 50.000 dolarjev, ki jih bodo potrebovali za izdelavo orodja, nabavo materiala in elektronskih komponent, je pojasnil Zupanek.

Na vprašanje, ali so se kampanje lotili kako drugače kot drugi slovenski avtorji izdelkov za otroke, ki jim na Kickstarterju povečini ni uspelo, je odgovoril, da so med (bodočimi) starši opravili anonimno javnomnenjsko anketo, v kateri so jih spraševali po mnenju o tovrstnih napravah, o ceni izdelkov, strahu pred sevanjem in o uporabi izdelkov, ki imajo vgrajeno BLE tehnologijo. Rezultati ankete so bili presenetljivo dobri, je dejal Zupanek, ki je zato s sodelavci optimističen, za vsak slučaj pa imajo že pripravljen tudi plan B in se že pogovarjajo z nekaterimi investitorji.

Ekipo Zoyo Baby, ki bo na Kickstarterju poskušala sledila uspehu Chipolu, ki prav tako prihaja iz Zasavja, sicer poleg Zupaneka sestavljajo še ustanoviteljica startupa Nina Marin, sicer doktorica medicine, produktni vodja Matevž Kostanjšek, razvojnik Simon Pišljar in Jošt Kosak, ki skrbi za marketing. 

Zoyo Baby lahko podprete tukaj