»To partnerstvo nam omogoča, da nudimo podporo našim strankam. Večina jih je že sedaj globalno prisotna. Razumevanje tujih trgov in pridobivanje najboljše analitične podpore je zanje ključno. Partnerstvo prinaša našim strankam dodano vrednost, v Bisnode pa s tem dobimo konkurenčno prednost. Strateško partnerstvo in sinergija med Dun & Bradstreet in Bisnode pomaga našim strankam tudi pri širitvi njihovega posla,« pravi Maria Anselmi, generalna direktorica Bisnode Južni trgi.

Skupina Bisnode od leta 2002 dalje na eni strani globalni mreži D&B zagotavlja visokokvalitetne lokalne informacije, na drugi strani pa D&B produkte in mednarodne podatke nudi svojim strankam. Obnovitev partnerskega sporazuma do leta 2022 jim omogoča večjo integracijo in boljši produktni razvoj. Bisnode kot največji partner D&B lahko okrepi in vpliva na D&B strategijo, kar vodi k rasti in močnejšemu pozicioniranju strank na globalnem konkurenčnem zemljevidu, pojasnjujejo v Bisnode.

»Partnerstvo med Bisnode in Dun & Bradstreet je zares dober primer odnosa, ki prinaša dodano vrednost strankam. Zahvaljujoč partnerstvu obe strani zagotavljata, da so strateške in operativne odločitve njihovih strank narejene na globalni ravni in grajene – neposredno ali z dodatnim vpogledom preko uporabe analitike in napovedovalnih modelov – na najbolj relevantnih informacijah. Ne glede na to, ali želi poslovni partner povečati prodajo, zmanjšati tveganje, optimizirati nabavno verigo ali preveriti compliance, skupaj vedno zagotovimo dodano vrednost. Res sem vesel, da smo to partnerstvo razširili tudi na južne trge,« pravi Martin Coufal, regionalni direktor Bisnode Centralna Evropa.

Rast je jedro posla in njeno temeljno gonilo so odnosi, ki jih podjetje neguje s potencialnimi strankami, obstoječimi strankami in partnerji. D&B že skorajda dve stoletji podjetjem pomaga razumeti to dinamiko in zna s podatki in analitiko snovati odnose, ki pripeljejo do vodilnih uspehov v industriji. »V Dun & Bradstreet smo navdušeni nad širitvijo partnerstva s Skupino Bisnode na južne evropske trge. Da lahko uspešno globalno delamo s poslovnimi podatki in služimo strankam, moramo najboljše delati povsod, zato je ta širitev pravilna in za nas izjemnega pomena. Prepričani smo, da bosta obe strani veliko pridobili od partnerstva in zelo se veselimo tesnejšega sodelovanja z novimi trgi,« pa je ob sklenitvi starteškega partnerstva povedal Claus Hornshoj, Partner Manager, Dun & Bradstreet.

Globalna platforma D&B je sicer največja svetovna podatkovna baza, ki ima več kot 240 milijonov podatkov o podjetjih iz 30.000 podatkovnih virov, podatke o menjavi z več kot ene milijarde računov in je posodobljena pet milijonkrat na dan. Četrt milijona podjetij po vsem svetu in 87 % Fortune 500 podjetij zaupa Dun & Bradstreet, da jim zagotovi ključne podatke in vpoglede, ki jih potrebujejo za ustvarjanje vsakdanjih povezav z najbolj dragocenimi strankami.