Vendar se to zelo intenzivno spreminja, predvsem s padanjem cen električnih baterij za približno dvajset odstotkov letno, ki predstavljajo največji posamezen strošek električnega pogona. Na trg vstopajo večji avtomobilski proizvajalci s svojimi električnimi modeli, na primer BMW, Toyota, VW, Renault-Nissan, … Zato so napovedi globalnih trendov zelo optimistične. V prihodnosti se pričakuje tudi velik porast trga manjših električnih vozil (kategorija L), ki velja za zelo razgibanega in raznolikega. Do leta 2024 naj bi ta trg dosegel vrednost 33 milijard dolarjev. Ali sem med tistimi, ki verjame, da se bo trg v prihodnje razvijal tudi v Sloveniji? Vsekakor!

Napovedujem mu celo eksponentno rast. Prepričan sem, da bo v prihodnje narastlo število manjših startup podjetij, ki bodo ponudila rešitev za ta segment ter se bo povečalo zanimanje večjih podjetij za razvoj svojih produktov za ta trg. Ker bomo primorani slediti smernicam EU na področju razvoja infrastrukture, pa bo posledično večja tudi podpora države, ki bo primorana vlagati v razvoj tega področja.

Sicer pa – ni poslovnega uspeha brez kupcev! Za razvoj podjetja je izjemnega pomena kakšni so odzivi strank, ki naše motorje testirajo in preizkušajo. Odzivi naših strank so načeloma pozitivni in večinoma jim je všeč rešitev, da se krmilnik elektromotorja nahaja v kolesu, kar jim prihrani prostor ter zmanjša število sestavnih delov. Ravno danes smo testirali delovanje elektromotorjev in krmilne elektronike za stranko iz Južne Amerike, ki nas je našla dokaj po naključju. Iskala je rešitev za električni pogon svojega tricikla, ki je dovolj zmogljiv, kakovosten in proizveden v Evropi ter zdrži njihove zahtevane pogoje delovanja. Ker je s testiranjem prvega elektromotorja bil zadovoljen, je naročil še dodatne tri za daljše testiranje, preden se bo odločil za serijsko proizvodnjo. Ena od želja kupca je bila, da povečamo navor elektromotorja pri speljevanju. Pravzaprav opažam, da je ta lastnost ena izmed pomembnejših pri zahtevah kupca.