Vedno rad delam tisto, kar me veseli in  v čemur vidim izziv. Vsakdanja dela in monotona dela me, žal, ne privlačijo. Zato sem tudi sprejel iziv Froca. Narediti stol, ki je povsem drugačen od drugih stolov, je bil velik izziv. Trajal je skoraj dve leti. Kup prototipov, vrsta nedelujočih sestavnih delov, ampak kljub temu je potrebno iti do konca in poiskati rešitev. Ravno to je tisto, kar me motivira. Izzivi, ki so težki, pri katerih veš, da ti bo večkrat spodletelo, ampak tudi veš, da boš zaradi tega naredil na koncu najboljši izdelek.

Res pa je tudi, da inovativni izdelki terjajo tudi večji davek. Tako finančni, časovni in tudi prodajni. Po drugi strani so pa bolj dolgoročni. Raziskave so pokazale, da dražji izdelki in blagovne znamke višjega cenovnega razreda živijo dlje kot pa nizkocenovne. Človek bi rekel, da to skoraj ni mogoče, saj ljudje raje kupuje tisto, kar je poceni in je zelo malo ljudi, ki kupujejo znamke najvišjega cenovnega razreda. Pomislite na vse znane blagovne znamke avtomobilov, oblačil, obutve, kozmetike… in ugotovili boste, da imajo skoraj vse več stoletno tradicijo.

Toliko za petek in se ponovno beremo jutri.