Igra Less, ki na prvi pogled spominja na šah, zaradi česar tudi slogan Less - Like Chess but Less, je enostavna in hitra, a še vedno zanimiva in napeta strateška igra, pojasnjujejo njeni avtorji, ki so do zdaj prepričali 1110 podpornikov. 

Preostale kampanje zastavljenih ciljev še niso dosegle, a imajo za to še nekaj časa. Petino zastavljenih sredstev so do zdaj zbrali v ekipi Scoutee z istoimenskim pametnim radarjem za merjenje hitrosti žogice, v prvi vrsti namenjenim igralcem baseballa. Scoutee je namreč radar, ki zmore natančno izmeriti hitrost žogic, podatke pa nato preko Bluetooth povezave prenese v pametni mobilni telefon ali tablični računalnik, kjer lahko igralec s pomočjo temu namenjeni aplikaciji natančno analizira pridobljene podatke. Cilj ekipe je sicer zbrati 50.000 dolarjev, da pridobijo še preostalih 40.000 dolarjev pa imajo še 36 dni. 

Preostali dve aktualni kampanji, vsaj v večinskem delu, prihajata iz Zasavja. Hrastničani se trudijo zbrati 23.000 dolarjev za kopalno brisačo 4 v 1 Copcho. Tega po besedah avtorjev zaznamuje inovativni dizajn, ki nadgrajuje klasični surferski pončo in kopalni plašč ter ga spremeni v večfunkcionalen modni kos – uporaben je namreč v štirih različnih oblikah: kot stilski kopalni plašč, kot brisača, vzglavnik ali pa torba, ki nudi dovolj prostora za vse potrebščine, ki jih običajno razumemo kot del obvezne (poletne) opreme. Vsekakor pa ni omejen le za uporabo na plaži. Njegovi izdelovalci pravijo, da je namenjen tudi za uporabo v savnah, jacuzzijih, na kampiranju, jadranju, po vodnih športih ali pa le kot modni dodatek. Copcho je do zdaj prepričal 22 podpornikov, ki so mu namenili 2329 dolarjev, do konca kampanje pa je še 23 dni. 

Decadolo, včeraj izstreljeni projekt na Kickstarterju, pa prihaja kot plod dveh Trboveljčanov v družbi Ljubljančana. Podobno kot Less je tudi Decadolo strateška namizna igra, sestavljena iz 100 žetonov in 50 kartic. Igralca izmenično vlečeta kartice, na katerih je narisano, na kakšen način in koliko žetonov lahko prvi igralec obrne nasprotnikovih žetonov. Zmaga tisti, ki ima več stolpcev v svoji barvi. Decadolo je prvi dan osvojil 19 podpornikov, ki so mu namenili 923 evrov, da zberejo zadanih 9000 evrov pa imajo še 29 dni časa. 

Petim kampanjam se bo danes pridružil še Smart Froc, pametni leseni stol za najmlajše. Gre za nadgradnjo že obstoječega stola Froc, katerega avtor je Matej Košir. V izdelavi je namreč smart froc, ki naj bi ob pomoči kampanje na Kickstarterju luč sveta ugledal septembra. Pri tehnološki prepobrazbi Froca mu je pomagala ekipa več kot desetih ljudi, od podjetja Gigodesign do ekipe MakerLab s fakultete za elektrotehniko.

Smart froc je otroški stol, ki ima pod sedalnim delom merilne celice, ki bodo povezane z aplikacijo. To bo omogočalo, da bodo starši spremljali otrokovo težo od šestih mesecev njegove starosti in vse do 12. leta. Aplikacija bo poleg teže omogočala tudi spremljanje podatkov o tem, koliko časa je otrok presedel na stolu in kdaj je nazadnje sedel, kakšna je njegova drža. Košir bo skušal na Kickstarterju zbrati 100.000 dolarjev.