Podjetje, ki razvija in implementira informacijske tehnologije s poudarkom na farmacevtskih podjetjih, je od lanskega leta v večinski lasti luksemburške družbe Euroscript International.

Ob Infotehni sta bili nominirani podjetji za gazelo dolenjsko-posavske regije še Hidex, ki deluje na področju izdelave, montaže in popravila hidravličnih in pnevmatičnih sistemov, in Total, ki prodaja osebno varovalno opremo za zaščito pri delu. Obe podjetji imata sedež v Novem mestu, zaenkrat še nekajodstotni delež opravljenih poslov v tujini postopno zvišujeta.

Gazela že v letu 2006

Infotehna je bila za regijsko gazelo prepoznana že leta 2006, ko je bila bistveno manjše podjetje. Gazela, ki se redno uvršča tudi na seznam najboljših zaposlovalcev Zlata nit, se je tedaj še razvijala pod vodstvom lastnika in ustanovitelja Čeda Jakovljevića. Podjetje je samo od leta 2010 do lanskega leta skupne prihodke podvojilo s treh milijonov evrov na šest, dodano vrednost na zaposlenega pa je z 39.558 evrov dvignilo na 69.810 evrov. Elisu Paćelatu, direktorju Infotehne, je priznanje izročila Sabina Koleša, generalna direktorica Direktorata za podjetništvo, konkurenčnost in tehnologijo na Ministrstvu za gospodarski razvoj in tehnologijo.

Paćelat meni, da je prav, da se za gazelo prepoznano podjetje, pa četudi dela pretežno na tujih trgih, pokaže tudi doma in v izboru sodeluje. »Vsak je vesel priznanja za dobro opravljeno delo, in priznanja so posebej lepa takrat, ko jih dobiš doma. Lokalno okolje je pomembno: v njem smo zrasli in uspeli in ni nam vseeno, kako nas okolica doživlja, saj smo del nje. Prav je, da podjetja sodelujejo, ker dobri zgledi vlečejo. Da greš na pot podjetnika, je potreben pogum. Zaradi pozitivnih zgodb se je gotovo kdo več odločil, da gre na to pot. To želimo spodbujati.«

Po njegovem mnenju je Gazela je izjemno pozitivno naravnan projekt. »Iz dobrih podjetniških zgodb se lahko vsi naučimo kaj novega, zato vsako leto tudi pri nas v INFOTEHNI z zanimanjem preberemo zgodbe o uspehu. Obenem je prav, da na podjetništvo gledamo z realne plati: velikokrat namreč svet ne ve, koliko trdega dela, vztrajnosti in odrekanja je potrebnega za uspeh.«

Utemeljitev

In kako je izbor Infotehne skupine utemeljila Metodološka komisija? „INFOTEHNA je družba napredka. V podjetju vsako leto naredijo pregled leta, kjer ovrednotijo uspehe in neuspehe ter se dogovorijo, katere aktivnosti bodo prinesle družbi še večji napredek. Prostor za izboljšave je vedno, poudarjajo – zlasti ob inovativnem razmišljanju in drugačnih pristopih. Ravno drugačni tržni pristopi, inovativnost ter novi produkti jim omogočajo hitrejšo rast kot pri večini podjetij. V petih letih so prodajo podvojili, v letu 2014 je dosegla 5,7 milijona evrov. Ob tem so povečali tako število zaposlenih kot tudi dobiček in dodano vrednost: ta je v letu 2014 dosegla skoraj 70.000 evrov za zaposlenega.

V genih podjetja je mednarodnost. Nikoli se niso ozirali k lokalni konkurenci, temveč so vedno gledali, da izkoristijo vse potenciale, ki jim jih farmacevtska dejavnost ponuja. Podjetje je pri izkoriščanju svojih zmožnosti rasti nadpovprečno glede na primerljiva podjetja v regiji. Poslujejo z odlično A1 boniteto.“