Vodjo razvoja bodo zaposlili za nedoločen čas s polletno preizkusno dobo, od kandidatov, ki naj imajo organizacijske in vodstvene sposobnosti, so samoiniciativni, motivirani, sposobni timskega dela pa pričakujejo izobrazbo VI/I., VI/II. ali VII. stopnje tehniške smeri ter najmanj tri leta delovnih izkušenj v avtomobilski industriji na podobnem ali enakem delovnem mestu.

Potrebni so tudi poznavanje orodij SPC, FMEA, APQP&PPAP, MSA, dobra računalniška pismenost, obvladovanje projektnega dela, tekoče znanje angleščine, zaželeno je poznavanje zahtev varnosti izdelka in usposobljenost za notranjega presojevalca po ISO TS 16 949.

Prijave na naslov info@sep.si in po pošti na naslov podjetja sprejemajo do 18. septembra.

Vedno odprta delovna mesta

Siliko, podjetje, ki je bilo leta 2010 nominirano za gazelo osrednje Slovenije, je med največjimi proizvajalci gumitehničnih izdelkov z lastnim razvojem in konstrukcijo orodij za brizganje gume in plastike ter lastno orodjarno, ki ves čas zaposluje. Nekaj ključnih delovnih mest imajo odprtih na Vrhniki, kjer iščejo tudi študenta kemije, ki bo delal v laboratoriju za gumene zmesi, medtem ko v Sevnici potrebujejo izkušenega ročnega orodjarja. Na Vrhniki za nedoločen čas s polletno preizkusno dobo zaposlijo razvojnega tehnologa, vodjo izmene v proizvodnji ter strateškega nabavnika.

Prijave kandidatov sprejemajo po elektronski pošti na njihov naslov. Siliko je lani poslovno leto zaključil s 37,8 milijona skupnih prihodkov, kar je 15 odstotkov več kot leta 2013, zaposluje pa že 260 ljudi. Zaposleni v podjetju so konec leta 2014 ustvarili dodano vrednost v višini 49.757 evrov.

Infotehna potrebuje vodjo marketinga

V Infotehni, gazeli dolenjsko-posavske regije 2006, iščejo vodjo marketinga rešitev za farmacevtsko industrijo. Gre za dinamično delo v mednarodnem podjetju, v okviru katerega bo novi sodelavec oziroma sodelavka skrbela za celovito trženje Infotehne kot vodilnega ponudnika rešitev za farmacevtsko industrijo. Delo vključuje pripravo in izvedbo aktivnosti v skladu z marketinškim načrtom, privabljanje novih potencialnih kupcev, pripravo in koordinacijo vsebin, ki bodo prilagojene različnim stopnjam prodajnega cikla ter raznovrstnim distribucijskim kanalom, pa tudi vsebinsko podporo pri organizaciji konferenc.

Kandidati pošljite ponudbo in življenjepis v angleškem jeziku na job@infotehna.com do 5. septembra. Intervju z izbranimi kandidati bo v angleščini na sedežu podjetja v Novem mestu predvidoma v drugem in tretjem tednu septembra. Izbranega kandidata/kandidatko bodo zaposlili za 14 mesecev, želijo pa, da v primeru uspešnega sodelovanja ostane pri njih dlje časa, je pojasnila Sonja Vlašič, sedanja direktorica marketinga.

Infotehna je od maja lani s prodajo 75-odstotnega lastniškega deleža postala del mednarodne skupine Euroscript International, ki zaposluje 1500 strokovnjakov po vsem svetu. Podjetje, ki je lani ustvarilo dobrih šest milijonov evrov prihodkov in slabih 70.000 evrov dodane vrednosti na zaposlenega, je letos vnovič med nominiranimi podjetji za gazelo dolenjsko-posavske regije, ki jo bodo izbirali 11. septembra v Novem mestu na 100. izboru Gazela.