Naše stranke so zahtevne. Na splošno mislim, da so vse stranke zahtevne, tudi v drugih panogah. Stranke v večini primerov izbirajo na temelju ekonomike. Za čim manj denarja skušajo dobiti čim več. S tem ni nič narobe. To je pač dejstvo poslovnega življenja. Stranke hočejo kar največ za kar najmanj in kupujejo od tistega, ki jim pri tem najbolj ustreže. In to je dejstvo. Tako kot je tudi dejstvo, da je pot, ko spremenimo potencialno stranko v kupca, dolga in izčrpajoča. V povprečju za ta proces potrebujemo skoraj 100 dni. V neki poslovni knjigi sem prebral, da imamo vsi enega in istega šefa. To je stranka, ki nas lahko odpusti, kadar se ji zljubi - s tem, da se odloči kupovati drugje. Mi se tega zavedamo, zato tudi z vsako stranko ravnamo temu primerno.

V boju za stranke je pomembna tudi konkurenčna prednost. Eden izmed glavnih motivov, da sem odprl lastno podjetje, je bil ravno prepoznavanje vseh pomanjkljivosti pri naši trenutni konkurenci. Seznam teh je dolg: slabi poslovni običaji, želja po hitrem zaslužku z oderuškimi cenami, vezavami in »umazanimi« triki, neambicioznost, slaba organizacija vsakodnevnega poslovanja, neprimerni odnosi do strank in poslovnih partnerjev, naivnost in samovšečnost, izkoriščanje lastnega kadra, pomanjkanje vizije za prihodnost in širšega pogleda na situacijo. To je samo nekaj razlogov oziroma ciljev ki smo si jih zadali, da bomo boljši od konkurence. Kot sem že zgoraj napisal, vsako podjetje mora imeti svojo konkurenčno prednost in to prednost je potrebno izpostaviti.

Nekaj naših konkretnih prednosti pred konkurenco so da nimamo raznih obveznih vezav za »vzdrževanje« spletnih strani. Nimamo nobenih skritih stroškov, ki so naravnost trend v naši panogi. Naše cene storitev so dostopne, kvaliteta naših storitev pa je objektivno gledano boljša od povprečja. Nimamo izjemno (in povsem nesorazmerno glede na osnovni produkt) dragih programerskih ur za različna dodatna dela. Naše stranke si lahko urejajo svoje spletne strani povsem same, brez naše pomoči, tako da niso odvisne od nas. Ponujamo skoraj 24-urno podporo na dan, tako da vse probleme rešimo izjemno hitro in učinkovito, to pa je tisto, kar stranke cenijo in navsezadnje tudi potrebujejo.

Te dni se že pripravljamo na september. Septembra, oktobra in novembra imamo največ dela in tudi največ povpraševanja, kaže naša statistika. Čas kislih kumaric gre h koncu, tako da zadnje dni intenzivno delam na postavljanju oglaševalske kampanje za facebook in adwordse. Oglaševalsko strategijo smo začeli načrtovati že v juliju, sedaj smo v zaključni fazi.