Tekmovanje, ki je pritegnilo skoraj 300 tekmovalcev in več kot dva tisoč obiskovalcev. Nam, kot soorganizator dogodka, je povratna informacija zelo pomembna, saj nam pokaže pomanjkljivosti in potencialni prostor za izboljšave. ¨ Ekipa, da te skipa ¨ je stavek, ki ga največkrat povem svojim zaposlenim in samo še enkrat več smo dokazali, da je temu res tako. Dogodek je uspel, v medijih je možno zaslediti pohvale in čestitke, ocena dogodka po naši anonimni anketi pa je pet zvezdic.

Ogromno pozornosti pri organizaciji projektov posvečamo ažurnosti. V tem dotičnem primeri, si vsi tekmovalci želijo še isti dan, najraje še isti trenutek pogledati rezultate in slike. In to jim moramo omogočiti. Potrebno je proaktivno sodelovati in celoten material v najkrajšem možnem času obdelati in prenesti na splet. Seveda pa se to ne sme poznati na kvaliteti. To je naše načelo, ki se ga držimo in vedno damo 100% od sebe. Nič več, nič manj.

Da se vrnem na ponedeljek. Z ekipo se sestanemo na jutranjem tradicionalnem »ponedeljkovem sestanku«, ko najprej naredimo analizo dogodka. Glave so še vroče in polne vtisov, zato je potrebno zadeve preslikati na papir. Lotimo se izdelave SWOT analize (strengths, weaknesses, opportunities and threats ) in upoštevamo vsako ideje oziroma kritiko posameznika. Le tako pride SWOT analiza do izraza in učinkovitosti. Ta vrsta analize ti omogoča vpogled v vse napake, ki si jih naredil in tudi v vse priložnosti, ki ti bodo pri naslednjem projektu prišle še kako prav.

Naša skupna ugotovitev je bila, da smo naredili manjšo napako pri kalkulaciji, saj smo potiskali premalo majic za prodajo. Povpraševanje je bilo precej večje od ponudbe, kar je posledično pomenilo, da so bile skoraj vse majice prodane že prvi dan. Kar pa je na eni strani napaka, je na drugi priložnost. Rodila se je nova poslovna ideja, za drugo leto pa bomo poskrbeli, da se podoben scenarij ne bo ponovil.

Ura je 11:00, ko zaključim s sestankom se odpravim v pisarno, kjer me čaka ogromno dela. Slike prenašam iz fotoaparata na računalnik in delam selekcijo najbolj primernih za objavo na socialnih omrežjih. Nato jih še »skovenrtiram« in naložim na facebook. Odziv je ogromen in nad pričakovanji. Nekaj statistike za ljubitelje številk. V enem tednu, smo dosegli 42.412 ljudi in prejeli 6.912 dejavnosti na podlagi objav. Kar pomeni, da smo v povprečju imeli nekaj manj kot 1.000 dejavnosti na dan.

Obdelam in objavim še rezultate. Imeli smo 13 različnih kategorij in kar 300 tekmovalcev. Razumljivo je, da obdelava takšne količine podatkov zahteva svoj čas. Ob 16:00 se lotim še tekočih projektov, ki niso povezani z dogodkom. Tako kot vedno, tudi danes zapustim pisarno ob 18:30. Na našo (ne)srečo imamo pisarne v poslovni stavbi banke, kar pomeni, da moramo upoštevati njihov delovni čas.