"Zelo smo ponosni na rezultate, ki smo jih dosegli v letu 2015, in na ekipo, ki stoji za njimi," je poudaril glavni direktor podjetja Goodyear Dunlop Sava Tires Matej Zavrl. Podjetje je proizvodnjo lani povečalo na 6,6 milijona pnevmatik in čisti dobiček povečalo za milijon evrov. Čisti prihodki od prodaje podjetja so se medtem zmanjšali za 1,4 odstotka na 207,3 milijona evrov, kar je predvsem posledica nižjih prodajnih cen na lokalnih trgih.

"Naša panoga si v Evropi še ni popolnoma opomogla. Izzivi, kot so manjša kupna moč končnih uporabnikov, likvidnost kupcev, mile zime in odlašanje z menjavo zimskih pnevmatik z letnimi, se na naših lokalnih trgih nadaljujejo že vrsto let. Poleg tega se je še naprej povečeval uvoz pnevmatik nižjega cenovnega razreda iz Azije," je pojasnil Zavrl. V visoko konkurenčnem okolju podjetje stavi na tehnološko dovršene produkte in ponudbo, ki zadovoljuje vse bolj zahtevno povpraševanje. Lani so v izboljšanje opreme in tehnologije vložili 8,5 milijona evrov, kar glede na leto 2014 pomeni šestodstotno zvišanje. Naložbe podjetja od leta 1998, ko je Goodyear začel s svojim poslovanjem v Sloveniji, skupaj znašajo skoraj 230 milijonov evrov. Kot je spomnil Zavrl, so lani med drugim prejeli certifikat Ford Q1, ki ga podjetje Ford podeljuje svojim najboljšim dobaviteljem. Znova so si tudi prislužili naziv najboljšega zaposlovalca v Evropi in v Sloveniji.