Z začetkom kampanje, ki jo končuje  že konec meseca, je zelo zadovoljen, še posebno  ker so ovitke, ki so za zdaj iz štirih materialov: alpskega sena, cvetov vrtnice, kave in jasmina, zelo dobro sprejeli tuji novinarji in prvi preizkuševalci.

Naj ob tem spomnimo, da so tuji novinarji veliko slabega priokusa prinesli prav kampanji Switch stance, saj naj bi med drugim kartonasti podstavek za stoječe delo z računalnikom  ocenili kot »najneumnejšo stvar na kickstarterju«. Je pa res, da je verjetno tudi to avtorja Saša Kastelica spodbudilo, da je že pripravil tudi plastično različico podstavka. 


 
Želi si lokalne partnerje
V iskanju nečesa novega in težko ponovljivega je šel naprej tudi Lunder, saj je po njegovih besedah izdelava ovitka pametnega telefona, ki lastnika z intenzivnimi vonji materialov povezuje z naravo, izredno zahtevna. Stisnjen material je namreč premazan s posebno smolo, ki omogoča, da ohranja videz in pristen vonj, silikonsko-plastični okvir pa njegovo varno zaščito.

Posušeno surovino za ovitke in okvirje uvaža. Vrtnice z Nizozemskega, alpsko seno s Tirolskega, jasmin iz Španije, kava pa je arabska. V prihodnje želi uporabiti lokalne materiale v povezavi s socialnim podjetništvom. Zadnje leto je materiale, njihov videz in vonjave temeljito preizkusil. Z najnovejšim premazom pa ovitki svež vonj ohranijo več kot leto dni.

Lunder, ki je sicer izkušen  razvijalec izdelkov, se je odločil, da v svojem delu raje poišče več stika z naravo in  ga zamenja za dnevno delo za računalnikom, ovitke za zdaj sestavlja sam ročno v svoji delavnici v Črnučah, za vsakega pa porabi okoli eno uro. Silikonsko-plastične okvirje uvaža s Kitajskega, saj v Evropi izdelovalca, ki bi okvirje ponudil po zanj ustrezni ceni, ni dobil.

Prihajata sivka in konoplja

»Kitajci zaradi nagrmadenih surovin, ki so si jih priskrbeli v preteklih letih, zagotavljajo izdelke  po nizkih cenah. Zato se uvoz s Kitajskega izplača. So pa Kitajci po mojem mnenju dobri proizvodni partnerji. Hkrati mi je žal, da je situacija taka, saj bi z veseljem tudi zaradi bližine partnerjev raje sodeloval s podjetjem iz regije,« je povedal Lunder.
 

 
Prve ovitke, ki naj bi bili kmalu na voljo tudi  iz sivke in industrijske konoplje, bo Lunder začel podpornikom pošiljati septembra. Verjame pa, da bo prav konoplja med uporabniki prava uspešnica. Najnižja cena ovitka za prve podpornike je 29 dolarjev, prodajna cena izdelka, ki naj bi ga pozneje prodajal predvsem prek drugih trgovcev, pa bo  verjetno višja. Za zdaj celotno »proizvodnjo« izvaja sam, bo pa moral v prihodnje v primeru povečanega obsega naročil oblikovati večjo ekipo.


 
Ekipo sicer že ima, saj mu pomaga pri kampanji na kickstarterju. Sestavljajo jo izkušeni člani, ki zakonitosti in potrebe kickstarterja dobro poznajo. Za kampanjo upa, da bo prinesla  informacije in izkušnje, potrebne za prodor na širši trg. Dosedanji dogovori s prodajalci predvsem izdelkov iz darilnega programa kažejo, da bi lahko bili ovitki tudi že na prodajnih policah, kupci pa jih bodo v trgovini naročili in dobili dan pozneje, saj ne želijo, da bi imeli trgovci preveč zalog. Ovitke pod blagovno znamko Organika cases bo Lunder jeseni začel prodajati pod skupnim imenom Mmore, ki že zajema ovitke iz kartona in lesa.