S tem je GoAvio z ustanoviteljem Matejem Gaserjem na čelu pometel s konkurenco, kot sta Chipolo ali Doctrina, kjer beležijo lepe poslovne rezultate, ali pa denimo zagonskim podjetjem Gotoky, ki ga poznavalci kujejo celo med naslednje samoroge, torej podjetja, vredna več kot milijardo dolarjev.
S čim ste premagali močne konkurente, ki imajo za sabo že konkretne rezultate, ali pa so jih v tujini ocenili za izjemno potencialne?
Res je, konkurenca je bila zelo močna in drži, da imajo nekatera zagonska podjetja v tej konkurenci že dobre poslovne rezultate. Vendar je tekmovanje izbor za najboljši startup in ne za najboljše podjetje. Posledično so bili tudi kriteriji bolj startupovski kot poslovni; po definiciji je namreč zagonsko podjetje začasna oblika podjetja, ki išče tržno vzdržen poslovni model. Iz tega so izhajali tudi kriteriji, kot so, kako velik problem zagonsko podjetje rešuje in njegova validacija, prisotnost znanih vlagateljev in višina naložbe, kompetentnost ekipe in tržni potencial skupaj s poslovnim modelom, ki temelji na potrditvah hipotez, ki so bile testirane na trgu. Po mojem mnenju te kriterije dobro izpolnjujemo, saj so zelo podobni ciljem našega zagonskega podjetja in je bila večina prizadevanj v zadnjih dveh letih namenjena prav izpolnitvi teh kriterijev.
Kako se v prvih mesecih kažejo rezultati iskanja kombinacij letalskega in javnega prevoza in kakšne poslovne rezultate pričakujete do konca leta?
Spletni strani nizkocenovci.si in goavio.com sta bili orodji, s katerimi smo testirali določene hipoteze. Tako smo lahko dokončno izoblikovali podrobnosti storitve in pridobili sredstva za nadaljnji razvoj.Če bo šlo vse po načrtih in ne bomo naleteli na kakšno večjo oviro, že letos pričakujemo več kot deset milijonov evrov prihodkov. Vendar to ni naš primarni cilj, temveč si želimo, da bi zaključili pot zagonskega podjetja, ovrednotili delujoč poslovni model in se nato posvetili poslovanju in rasti podjetja.