Ustvarjeni čisti dobiček je sicer najvišji doslej. Dobiček iz poslovanja se je v minulem poslovnem letu zvišal z 2750 na 2850 milijarde jenov. K rasti dobička so prispevali napori v krčenju stroškov (390 milijard jenov) in pozitivna valutna gibanja (160 milijard jenov), poroča nemška tiskovna agencija dpa.

Čisti prihodki od prodaje so se zvišali za 4,3 odstotka na 28.403 milijard jenov. Prodaja glede na količino se je medtem znižala - Toyota je namreč prodala 8,68 milijona vozil po svetu, kar je 290.536 vozil manj kot v predhodnem letu. "Pozitivni dejavniki, kot so krčenje stroškov in ugodne tečajne razlike, sta več kot nadomestila slabšo prodajo vozil in višje stroške dela ter raziskave in razvoj," je ob tem poudaril izvršni podpredsednik družbe Takahiko Ijichi.

Toyota je sicer ob tem opozorila, da v tekočem poslovnem letu pričakuje upad dobička, kar se bo zgodilo prvič v petih letih. Dobiček se bo po pričakovanjih znižal za 35 odstotkov na 1500 milijard jenov. Toyota je lani četrto leto zapored ubranila naslov največjega prodajalca avtomobilov, sledita ji nemški Volkswagen in ameriški General Motors.