Rdeča nit petkovega dogodka bo lokalna hrana, dostopnost do lokalnih izdelkov in priložnosti, ki jih ponujajo splet ter novi poslovni modeli pri trženju takšnih proizvodov, dodaja Levak. Obiskovalci pa bodo medtem lahko poizkusili tudi izdelke, ki jih bodo predstavili v Foodko mrežo vključeni proizvajalci. Teh je za zdaj 25, vendar gre v prihodnje pričakovati hitro povečanje njihovega števila, saj je takšen poslovni model v tujini že dobro uveljavljen in beleži hitro rast, si obetajo v ekipi Foodko. 

Lokalni proizvajalci prehranskih izdelkov so namreč v velikih trgovskih verigah vse pogosteje izključeni iz prodajne mreže, zato so novi poslovni modeli trženja njihovih izdelkov lahko priložnost za pravičnejšo preskrbo s hrano. Kakšno je dejansko stanje na trgu in kakšne priložnosti so za takšno pravičnejšo prehransko verigo, bodo na dogodku razpravljali tudi gostje iz slovenskih proizvajalcev hrane v družbi ministra za kmetijstvo, gozdarstvo in prehrano Dejana Židana.