NiceLabel bo del programa, ki trenutno povezuje 350 podjetij, ki skupaj ustvarijo več kot 30 milijard evrov prometa na leto, zaposlujejo pa okoli 120.000 ljudi. NiceLabel, ki razvija programske rešitve za profesionalno oblikovanje in tiskanje etiket s črtno kodo in RFID (radiofrekvenčno identifikacijo), je med njimi »palček«, saj skupina njegovih podjetij v Sloveniji, Nemčiji, ZDA, Singapurju in na Kitajskem šteje sto zaposlenih. Samo matično podjetje Euro Plus, ki zaposluje 54 ljudi, bo letos ustvarilo okoli devet milijonov evrov prihodkov, kar je glede na lani, ko so ti znašali 7,7 milijona evrov, skoraj 20-odstotna rast.

Predvidoma do konca letošnjega leta bodo zaposlili še dvajset sodelavcev na različnih lokacijah po svetu, je napovedal Matej Košmrlj, izvršni direktor krovnega podjetja skupine NiceLabel. Programske rešitve je do sedaj kupilo več kot 100.000 podjetij iz več kot 100 držav, medtem ko je uporabnikov njihove tehnologije vključno z uporabniki brezplačnih različic in gonilnikov več kot milijon.

Podjetje, ki 98 odstotkov prihodkov ustvari na tujih trgih, je nedavno končalo obsežnejši projekt s Krko. Tako lani kot letos v Evropi sodelujejo na primer s korporacijami Würth, Arla Foods, H & M, med drugimi multinacionalkami, ki so njihovi kupci, so Abbott, Benetton, DuPont, FedEx, Ikea, Nestlè, Siemens, Unilever, Volvo, med njihovimi večjimi novimi strankami pa so denimo še Sonova, Dachser, Asics, IMI Hydronic, Baxter Healthcare in Domtar.

»Sodelujemo s številnimi korporacijami iz Evrope, ZDA in Azije – največ  jih deluje na področjih proizvodnje, farmacije, medicinskih naprav, v tekstilni, trgovinski dejavnosti – in  jim pomagamo zmanjševati kompleksnost označevanja ter dosegati skladnost s predpisi in uredbami na področju označevanja izdelkov,« je pojasnil Matej Košmrlj.

Od sodelovanja v programu Elite pričakuje mreženje in izmenjavo praks s podobno hitro rastočimi podjetji, obenem pa pridobivanje dodatnega znanja s področij strategije, načrtovanja, organizacije podjetja, inovacij, mednarodnega poslovanja in naprednih financ, kar bo poleg drugih dejavnikov prispevalo k rasti podjetja.  

Podjetje NiceLabel je v drugi polovici minulega leta začelo intenzivneje krepiti tudi svojo prisotnost na azijskih trgih. Na Japonskem se bodo skušali uveljaviti ob podpori njihovega dolgoletnega partnerja Sato, ki je vodilni proizvajalec tiskalnikov v panogi, v kateri dela NiceLabel, in je partner šenčurskega podjetja že 25 let. Sicer pa je med njihovimi partnerji tudi Toyota, saj je vozilo prius opremljeno z etiketami, ki so oblikovane s pomočjo programske rešitve NiceLabel.

NiceLabel je tudi vodilni svetovni razvijalec gonilnikov windows za termične in barvne industrijske tiskalnike ter za tiskalnike za tisk neposredno na izdelke. NiceLabel se je  na lestvici Food Logistic Top 100 uvrstil med vodilna računalniška in tehnološka podjetja na svetu, ki podpirajo oskrbovalno verigo v prehrambni panogi. jpš