Z izborom peterice finalistov, za katere so se odločili minuli petek izmed desetih, ki so prišli v ožji izbor, pospešeno raste temperatura pred četrtkovim zaključnim izborom mladega podjetnika 2016. Zavod mladi podjetnik bo namreč šestič zapored izbral podjetje, ki bo za zgled drugim slovenskim mladim podjetnikom. Med vrhunskih pet so se uvrstili Jezikovna akademija, Smart ninja, Popolna postava, Kmetijsko gospodarstvo Panorganic in Mali junaki. Vsi ustvarjajo že zavidljive prihodke – Panorganic že tri milijone evrov – in odločno stopajo na tuje trge.

Da bo letos izbor, na katerega se je prijavilo več kot 70 podjetij, izjemno zahteven, sta menila tudi lanskoletna zmagovalca izbora Anja in Alen Marič, ki vodita podjetje Eko Saja, najbolj znano po verigi butičnih trgovin Woodway. »Za vsemi temi podjetniškimi zgodbami so zelo ambiciozni posamezniki, zgodbe, ki jih pišejo, pa so vsaka zase nekaj zelo posebnega. Najbolj so me prepričala tri podjetja in odločitev v četrtek nikakor ne bo lahka,« je komentiral Alen Marič, ki je tudi član izborne komisije.

Anja in Alen Marič sta z razvojem, ki ga je v zadnjega pol leta doseglo podjetje, ki ga ustvarja že 15 sodelavcev, zelo zadovoljna, saj bodo že jutri odprli svoje prve pisarniške prostore v Lescah na Gorenjskem, nedavno pa so odprli zeleno poslovalnico na Bledu. Tako imajo zdaj pet butičnih prodajaln z lesenimi modnimi dodatki v Sloveniji in tri v tujini.

Nedavno so na trg dali lastno linijo lesenih metuljčkov, kjer je sicer kar nekaj konkurence, jeseni sledi ekskluzivna linija lesenih sončnih očal, s čimer nadgrajujejo ponudbo lesenih ur, nakita, očal in predmetov za stanovanje. Na vprašanje, ali bodo sodelovali tudi z Žigom Lundrom, ki izdeluje lesene ovitke za pametne telefone, nedavno pa je na kickstarterju začel kampanjo še z ovitki iz naravnih materialov, Maričeva pravita, da sta za nova sodelovanja odprta, saj želita svojim kupcem ponuditi čim bolj raznovrstne in ekskluzivne modne dodatke.

Podjetje je lani ustvarilo okoli 600 tisoč evrov prihodkov, letos jih načrtujejo ustvariti dober milijon. K temu naj bi v veliki meri prispevala pospešena prodaja po kmalu povsem prenovljeni spletni strani, ki bo v petih jezikih, in širitev v tujino. Njihov fokus internacionalizacije bo v drugi polovici leta osredotočen na evropski trg, predvsem italijanskega in nemškega. jpš